Blowers daughter Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg skal i bryllup om 4 uker og har en silkekjole som jeg skal bruke. Pga graviditet har puppene vokst helt enormt og jeg kan ikke lenger bruke den uten noe under, da blir den alt for utfordrende (med mindre pupper var ikke det så stort problem) Har ikke lyst å kjøpe ny kjole siden jeg er høygravid, og kjolenhar empire-liv så jeg kan fint bruke den over magen. Trenger derfor tips til fin singlet som jeg kan ha under. I verste fall ender jeg bare opp med en bommuls-singlet fra H&M, de er jo enkle, men synes ikke de bli såå fine under silke. Blir liksom litt "simpelt". Noen som vet om noen fine i litt mer ekslusivt materiale (ikke ull), evt noen fine med blonder eller noe? Helst ikke over 400 kr, men kan strekke meg litt om den er skikkelig fin. Kjolen er brun/beige/gull-farget om det hjelper noe.
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Noe slikt kanskje? Eller denne. Endret 23. mai 2009 av Mea Culpa
Blowers daughter Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Takk, de var begge veldig fine
Blowers daughter Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Det var generelt veldig mye fint på ladiesroom.no
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Takk, de var begge veldig fine Bare hyggelig! Haaper du faar fatt i noe fint. Det var generelt veldig mye fint på ladiesroom.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå