Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, here goes: skal sette inn sidetall på et dokument, som i og for seg er en smal sak. Problemet er at jeg kun skal ha sidetall på noen av sidene, ikke de 3 første sidene og ikke de 8 siste. Noen som har en enkel oppskrift på dette? På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg en gammel Word (2003) men når du har valgt sett inn - sidetall - velg format og sidenummerering > huk av "start på" og sett inn siden det skal starte nummereringa fra.

Skrevet

Takk for tipset, har prøvd det. Dessverre funker den ikke helt, de siste sidene blir nummerert også.

Skrevet

Mhm....det ante meg. Nei, du får bruke blanko på de siste sidene :lol:

Skrevet

I utgangspunktet en god ide :) Men oppgaven skal leveres via nettet, da blir det litt verre ;)

Skrevet (endret)

Det jeg vet i hvert fall, så er det den eneste mulighet du har er det Scorpina skrev. Det skal ikke komme på de siste sidene. Det skal da bare komme på de sidene du vil. Bare pass på at du har sidene under kontroll slik at du vet fra hvilken side du skal sette på sidetall og til hvilken siste side... :)

Endret av Linenor
Skrevet

Sett inn - inndeling - inndelingsskift. Så setter du sidetall, og velger at det kun skal gjelde for "denne inndelingen" i feltet hvor det pleier å stå "hele dokumentet".

Fritt etter hukommelsen.

Skrevet

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...