Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøre noen puter fra soverommet gjennom vaskemaskinen. For det meste med dunfyll, men noen kunstfiber også. Er det bare å trøkke på med 60 grader og lempe de i tørketrommelen etterpå, eller kommer jeg til å sitte her med vaskemaskinen full av dun?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tørketromle med svak varme.

Følg vaskeanvisningen på putene.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Er det ikke en lapp på?

Mamma sier at hvis det er dun i dem, ville hun vært forsiktig med grader og trommel. Kanskje litt forsiktig i trommel går an.

Et tips er å vaske dem sammen med noen tennisballer e.l., så "fluffen" holder seg :)

Skrevet
Et tips er å vaske dem sammen med noen tennisballer e.l., så "fluffen" holder seg :)

Tipset er vel å tørke de sammen med tennisballer for å få tilbake "fluffen" ;)

Ellers signerer jeg innleggene over. :)

Skrevet

Tennisballer.. ! .. Jeg har maaange golfballer, men det blir vel litt brutalt for tørketrommelen. :klø: ..

Skrevet

Heia,vasker mine på 60 grader.Hiver de i trommelen uten baller og med vanlig varme.Blir kjempefine ;-))

Skrevet

Sikkert ikkje alle som tåler å vaskes på 60 grader. Er som regel ein vaskelapp på putene så du kan kikke. Eg hadde derimot ikkje stussa på å vaske dei på 60 grader sidan det er det som må til for drepe midden. Så får dei heller bli øydelagte...

Skrevet

Jeg har forøvrig og tromlet uten baller, og det har gått helt fint. Man kan også bruke noen gamle innesko eller noe.

Skrevet

Rull dem sammen og bind rundt med noe. Det var det tipset vi fikk i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...