Gå til innhold

Ungkaren i reprise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ikke denne sesongen av ungkaren i reprise??? Kan ikke se at den går nå i helgen i hvert fall. Er det noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke sånn ut nei.. men episodene ligger på youtube.com så du kan se dem der.

Skrevet
Det ser ikke sånn ut nei.. men episodene ligger på youtube.com så du kan se dem der.

Åh, ok. Takk for tipset :)

Skrevet

Jeg finner ikke noen hele episoder... Kan jeg få en link??

Gjest Gjest
Skrevet

suuuuukkk! lette også på youtube etter hele episoder, og da kom det jo opp mange treff der vinneren ble annonsert. :-( Hadde ikke lyst til å vite det så snart!

Har ikke funnet noen hele episoder å linke til heller, dessverre.

Vær altså forsiktig hvis dere søker på youtube, jenter!

Skrevet

Det finnes ikke hele episoder på youtube. Litt irriterende men...

Skrevet
suuuuukkk! lette også på youtube etter hele episoder, og da kom det jo opp mange treff der vinneren ble annonsert. :-( Hadde ikke lyst til å vite det så snart!

Har ikke funnet noen hele episoder å linke til heller, dessverre.

Vær altså forsiktig hvis dere søker på youtube, jenter!

Ja, jeg fikk med også litt ødeleggelser der....jeg fant ikke ut hvem som vant, men hvem som kom på andre, og da er jo finalen litt spolert :sur:

Jeg har funnet hele episoder et annet sted, men de bare hakker, så det er håpløst å få sett dem dessvere :sukk:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har funnet hele episoder et annet sted, men de bare hakker, så det er håpløst å få sett dem dessvere :sukk:

Er det her du har prøvd?

http://www.surfthechannel.com/show/2872.html

Jeg synes det gikk veldig greit å se episodene her (Tudou eller Megavideo). Men finalen og After the Final Rose ligger jo ikke her, da... :sur: Og finalen fant jeg bare små deler av på Youtube. Men mulig jeg er dårlig til å lete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...