Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 hei trenger en bra proteinkur, helst ikke så dyr ! og en vanlig hår/fuktighetskur.. noen som har noe tips? :D
Lillefleur Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Redken sin extreme og all soft er gode sammen:)
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Den beste kuren jeg noensinne har prøvd må være Kpak som jeg kjøpte hos Auster Frisør. Den kostet vel rundt 300 kr, men den varer leeeeenge (jeg kurer det regelmessig 1 gang i uka minst, og har min i ca 6 mnd).
Caramela Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Redken sin extreme og all soft er gode sammen:) Signerer! Lønner seg å kjøpe på lookfantastic.com, mye billigere enn hos frisør Og rask levering! Jeg bruker Redken all soft nå, og mitt ellers brusete hår er mykt og fint, og krøllene spretter på en måte :D
Tonka Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Sebastian "2+1" hårkur er 2 deler fuktighet og 1 del proteiner, og er den absolutt beste, men den er dyr. Men hvis du uansett trenger begge kan den anbefales varmt, jeg har sverget til den leeeeenge! Ellers er Redken sin CAT Treatment litt rimeligere og veldig bra.
Nienna83 Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Signerer! Lønner seg å kjøpe på lookfantastic.com, mye billigere enn hos frisør Og rask levering! Jeg bruker Redken all soft nå, og mitt ellers brusete hår er mykt og fint, og krøllene spretter på en måte :D Signerer også denne! Finner dem billigere på feelunique.com. Koster ca 165 kroner for hver av dem inkl porto.
Pupsilure Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med redken deep fuel, og anti-snap leave in kur.
Caramela Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Signerer også denne! Finner dem billigere på feelunique.com. Koster ca 165 kroner for hver av dem inkl porto. Oi! Takk for tips! Da prøver jeg derfra neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå