Gjest Gjest_Aina_* Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Litt fortvilet og frustrert nå. Jeg har trent hardt i to uker nå..trodde ikke vekta skulle gå opp av å trene.. Dette går jo gale veien.. Jeg er student så kroppen er ikke blitt brukt så mye i år, og etter mine beregninger vil en jo da gå ned i vekt når en begynner å bevege seg...ikke opp.. Noen som har hatt dette problemet..
venus_ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hvordan har du trent? Sikker på det ikke er muskler som er grunnen til vektoppgangen? Kjøp deg et målebånd og følg med på slankingen på den måten
Gjest strykebrett Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Det er bare gått to uker, så ikke fortvil. Som venus sier; bruk målebånd, det er bedre enn å se på vekta
Kenneth199 Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Hvis du nettopp har begynt å trene styrketrening så vil du gå opp i vekt i begynnelsen, fordi kroppen binder mer væske til musklene og du blir seende strammere ut.
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Hvis du nettopp har begynt å trene styrketrening så vil du gå opp i vekt i begynnelsen, fordi kroppen binder mer væske til musklene og du blir seende strammere ut. Sant dette! Samt at muskler veier det også og det kan gjøre sitt at vektpilen går "feile" veien for deg, men mer muskler gir økt forbrenning og strammere kropp, slutt å veie deg så mye, bruk speil, føl at klærene etterhvert henger løsere og ikke stress med det!
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Ikke fortvil Har akkurat samme erfaring. Gikk opp 6 kg da jeg begynte å trene styrke. Men samtidig gikk centimeterene ned. Bruk målebånd, som venus sier Etter at jeg nådde en slags vekttopp, raste jeg nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå