Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere har en grei fordeling av husarbeid og alt, men du for eksempel spør han om å være med å legge på sengetøyet, og han svarer at han kommer snart. Når han kommer har du allerede lagt deg og sengetøyet er på. Hadde du blitt sur du, og hvor lenge hadde du vært sur? Eller andre ting du spør om, uten at det skjer? Men at det som regel er ganske lik fordelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Da hadde jeg planlagt å være sur hele neste uke, og så hadde jeg glemt det i det han kom opp trappen.

Gjest Gjest
Skrevet
Da hadde jeg planlagt å være sur hele neste uke, og så hadde jeg glemt det i det han kom opp trappen.

Slik er jeg også! :)

Skrevet

Hehe, det må være en god egenskap :) Sender du litt av den egenskapen over til meg? :) Jeg har en tendens til å bli sur for lite :/

Skrevet

haha godt jeg ikke er den eneste :fnise:

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også!

Dersom noen har noen tips til hvordan å klare å være sint litt lenger er det bare å komme med det!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hvis jeg er i litt dårlig humør fra før kan jeg finne på å bare ta på sengetøy på min halvdel :lur:

Men jeg er aldri langsur for småting som husarbeid altså..

Skrevet

Livet er for kort til å være sur for slikt! :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er helt likandes selv xD

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg ville lagt meg med ryggen til og vært sur. Og så hadde han kommet og spurt hva det var, og så hadde jeg nølende fortalt ham hva det var, og han hadde sagt unnskyld og så hadde vi vært venner igjen, mens jeg hadde vært tullesur en liten stund til :)

Skrevet

Min er så treig så hvis det er noe som skal bli gjordt på onsdag, så minner jeg han på det første gang mandag, og da blir det oftest gjordt til rett tid. :)

Ditt eks hadde aldri blitt noe av hos oss, fordi jeg hadde ikke lagt meg før han hadde gjordt det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er aldri sur på partneren min. Tror aldri jeg har gått rundt og vært sur på noen i hele mitt liv. Kan bli sint, skuffet, såret, men sier fra om hva som plager meg, i stedet for å furte.

Jenter er veldig flinke til å være sure eller furte for noe, og når mannen lurer på hvorfor, svarer man "ingenting". Da skal han være tankeleser og leke alle slags gjetteleker.

Det må være utrolig irriterende for mannen. Jeg hadde ikke likt hvis mannen min oppførte seg sånn.

Si heller hva du ønsker og forventer av han, så går kanskje alt mye lettere.

Skrevet

høres ut som meg :fnise:

men jeg kunne gjerne funnet på å kommet med sure koentarer resten av kvelden om xboxen som han brukte tiden på i stedet. Så er alt glemt neste morgen :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde tatt på, uten å bli sur og så krevd at han måtte ta en ekstra oppvask dagen etter i stedet. Men nå tar vi alltid på sengetøyet sammen da, så for oss gjelder jo ikke akkurat dette tilfellet. Men uansett; sur ville jeg ikke blitt.

Gjest Illiya
Skrevet

Eksen min hadde en fin teknikk når jeg var sur.

Han begynte å snakke om ting jeg likte å snakke om og engasjere meg i, og vips! så hadde jeg glemt hele greia :)

Tror jeg aldri var sur i mer enn 10 min på han.

Skrevet

Jeg ville klart å være sur helt til han begynte å kle av seg... ;)

Gjest emmeline
Skrevet

Kanskje vært litt småsur mens jeg lå der for meg selv, men idet han hadde kommet ville det forsvunnet etter et par minutter. Klarer ikke være langsur. Og tror ikke det er sunt heller, iallefal ikke over sånne småting.

Skrevet

Jeg hadde blitt litt irritert et lite øyeblikk, men siden du poengterer at husarbeidet stort sett er jevnt fordelt, hadde jeg aldri giddet å bli SUR for dette.

Jeg hadde tatt på, uten å bli sur og så krevd at han måtte ta en ekstra oppvask dagen etter i stedet. Men nå tar vi alltid på sengetøyet sammen da, så for oss gjelder jo ikke akkurat dette tilfellet. Men uansett; sur ville jeg ikke blitt.

Men du ville blitt sur om han ikke tok oppvasken du krevde han skulle ta dagen etter?

Sånn millimeterpolitikk hadde jeg aldri orket hverken mht husarbeid eller andre ting.

Skrevet

Sånt småtteri blir jeg ikke sur for i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...