Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent som er noen av Michael Jackson konsertene avlyst! Det er jo typisk at noe slikt skulle skje. Jeg og venninnen har bestilt hotell og fly (pakkereise) via norwegian.no. Turen vår var fra 7. juli til 10. juli, og konserten skulle være 8. juli. Nå er konserten flyttet til 13. juli og det skaper jo trøbbel på pengefronten. Det har seg slik at norwegian sier at vi ikke kan endre reisen, og i så fall koster det oss flere tusen kr ekstra. Det lureste for oss da var å heller bestille en ny reise.

Er det noen som vet hvordan regler rundt dette er? Fins det noen måte å få penger tilbake på, evt en måte å kunne forskyve reisen på? Jeg snakket med dem på tlf lenge, men fikk ikke stort ut av dem. De virket stresset og gav meg ikke noe konkret svar på spørsmålene mine.

Håper noen kan komme med noen svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Reglene står på Norwegian sine sider, stort sett koster det noen hundrelapper å endre reisen, men hvis de nye billettene er dyre må man betale det mellomlegget i tillegg.

Gjest Jappa
Skrevet

Sånn er det hos de fleste flyselskap. Betaler ekstra for å endre datoer/klokkeslett, men av og til koster det like mye som en billett :P

Ja det er lov... : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...