Gå til innhold

Jeg faker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke vaer gang.. Men av og til..

Problemet er at jeg aldri har fatt orgasme uten a hjelpe til selv.. Jeg har fatt orgasme uten a stimulere klitoris, sa jeg vet at jeg KAN, problemet er bare at (tror jeg) jeg ikke slapper av nok, eller jeg er ikke tolmodig nok.. Sa hvis jeg ikke hjelper til selv, ender det med at jeg faker... Og jeg liker det ikke, men hvordan kan jeg stoppe, uten at det blir mistenksomt..

Og det kommer ikke pa tale a si det til ham!!

Hjelp.. :oops:

Er det flere som har/har hatt samme problem? Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess
Skrevet

Jeg har ikke samme problem... -men er det ikke bedre å hjelpe til og nyte det isteden for å fake det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo normalt at dere må hjelpe til med klitorisstimulering for å få orgasme.

Å fake er i grunn bare å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Hvordan skal han kunne vite at du ikke er tilfredsstilt når du gir uttrykk for å være det????

Gjest Madley
Skrevet

Du får ingenting i senga du ikke ber om, er mitt motto.

Når du faker så tror han at du er tilfredsstilt av det han gjør og følgelig fortsetter han med det! Altså du må si hva du vil ha!

Skrevet

Hjelp til selv!! Fortell og vis han hvordan du liker det best.

Ikke la han tro at alt er topp for da vil du ikke få snudd dette.

Skrevet

Jeg må bare spørre: hvorfor faker du? Hvorfor begynte du med det?

Er det obligatorisk å få orgasme?

Om du ikke liker det, slutt da vel. Spør han, så si det som det er. Om du ønsker orgasme uten å fikse det selv, er han den som kan hjelpe deg, ingen andre.

Gjest Poirot
Skrevet

Trapp ned, og gi desto klarere at du liker å få orgasme når du får det på ordentlig.

Lurer han på hva som skjer etter en stund, kan man vel bare si at ting/preferansene har endret seg.

Gjest Poirot
Skrevet

Trapp ned, og gi desto klarere at du liker å få orgasme når du får det på ordentlig.

Lurer han på hva som skjer etter en stund, kan man vel bare si at ting/preferansene har endret seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...