caffelatte Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Heihei! Jeg møtte en gutt fra Norge på Hawaii for noen måneder siden. Vi studerer begge i USA, og skal hjem til Norge om få uker. Vi er begge 18 år. Vi hang endel sammen på Hawaii med vennegjengene våre, alle sammen liksom. Vi utvekslet nummer osv, og har snakket regelmessig siden vi dro fra hawaii over sms. Jeg synes han er en helt super gutt, både personligheten og utseende og tror jeg begynner å bli bettatt av han! nå i det siste har vi snakket over sms opptil flere ganger om dagen, og han er nærmest alltid den som sender først får ganske mange søte meldinger! hehe. vi bor på ganske forskjellige steder i Norge, og i går spurte han bare helt tilfeldig om jeg skulle dit han bor i sommer. Har aldri vært der han bor eller snakket noe om det så visste ikke hva jeg skulle svare liksom, men så sa han at vi måtte nesten treffes igjen! hehe, ble litt glad da siden jeg har jo kjempe lyst til å treffe han igjen han skal dit jeg bor pga fotball så da har vi hvertfall blitt enige om å henge og feste litt i sammen! men jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, og er redd jeg har litt for store forhåpninger at det skal skje noe mellom oss. hva tror dere? tror dere han er litt interressert i meg eller er jeg helt på villspor? Har garantert noen skrivefeil i dette innlegget så beklager for det! har bodd i USA i nærmest et år nå så, haha
Jade Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Han hørtes veldig interessert ut Jeg kan ta feil, men hva har du å tape?
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Som alltid i slike tilfeller, sex er garrantert, forhold er usikkert. men uten å prøve skjer det INGENTING!
caffelatte Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Okei, haha! Ja, det virker jo som han er litt interessert i hvertfall! Håper på det da men man vet jo aldri Satser på at jeg treffer på han når jeg kommer hjem! Vi har sendt maange meldinger til hverandre i hele dag og han sender nesten alltid først! Merker jeg blir veldig glad av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå