Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden hadde jeg en merkelig drøm. Jeg drømte at jeg var inne i noe som minnet om en kirke med et skrifte rom. Der traff jeg først Jesus, deretter Maria (eller om det var omvendt...) Jeg var veldig klar over hvem jeg pratet med, men det var ikke noe "stort". Men så fikk jeg prate med Nikodemus -og det var overveldende stort. Det var tydelig at han var en person det var veldig viktig og ærefult å få snakket med. Husker ikke hva jeg pratet med noen av dem om...dessverre.

Dette er 5-7 år siden, og det har dukket opp i tankene mine igjen nå, da jeg er på en plass i livet hvor søken etter en mening med det hele er veldig i fokus. Er det noen som kan hjelpe meg med å tyde denne drømmen?

Må legge till at jeg før denne drømmen ikke visste hvem Nikodemus var (men har jo funnet ut av dette nå -han som kom til Jesus om natten...)

Takknemlig for seriøse svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ofte å tyde drømmene mine, din drøm er ganske spennende. La meg spørre deg et sprsmål:

Har du funnet ut meningen med livet?

Jeg tror Jesus ville fortelle deg noe, og siden han da gjorde det i drømmen din (om natten) så hadde han Nikodemus der.

Kanskje Jesus ville fortelle deg om kristendommen? at han vil du skal misjonere? bli medlem i en kristen menighet for at du skal finne svaret?

Disse punktene kan du jo tenke litt på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...