Gjest Hans72 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 http://video.google.com/videoplay?docid=-8463129851563631666 Mao. beveger bevisene seg mot evolusjonsteorien og peker på en seks dagers skapelse, og sansyneliggjør dermed at Bibelens skapelseberetning er det som er sanneheten. Hva synes dere om det han sier, og hva tenker dere omkring det? Personlig synes jeg det er veldig interessant, og jeg tror han er inne på noe vesentlig, i og med at han har undervist i dette i 15 år, så han må nødvendigvis vite hva han snakker om.
Inx Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=-8463129851563631666 Mao. beveger bevisene seg mot evolusjonsteorien og peker på en seks dagers skapelse, og sansyneliggjør dermed at Bibelens skapelseberetning er det som er sanneheten. Hva synes dere om det han sier, og hva tenker dere omkring det? Personlig synes jeg det er veldig interessant, og jeg tror han er inne på noe vesentlig, i og med at han har undervist i dette i 15 år, så han må nødvendigvis vite hva han snakker om. Pølsevev. (edit, skriveleif) Endret 22. mai 2009 av Inx
Midgard Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Fjernet kreasjonistisk propaganda. (det ble ingenting igjen) Denne kriminelle løgneren må du tenke det om to ganger om du vil identifisere deg med. (han har ingenting udannelse/arbeidserfaring som gjør at du ta han alvorlig. Og helt ærlig det bør ikke ta deg mer en 1min for å forstå det selv eller)
Gjest Hans72 Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Denne kriminelle løgneren må du tenke det om to ganger om du vil identifisere deg med. (han har ingenting udannelse/arbeidserfaring som gjør at du ta han alvorlig. Og helt ærlig det bør ikke ta deg mer en 1min for å forstå det selv eller) Men fakta er jo at evolusjonen ikke kan bevises, så hvorfor skal en ta en som tror på den mer seriøst enn en som ikke tror på den?
Mann 42 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Men fakta er jo at evolusjonen ikke kan bevises, så hvorfor skal en ta en som tror på den mer seriøst enn en som ikke tror på den? Men fakta er at evolusjonsteori er en av de best underbygde teorier som finnes, og den er underbygd med data fra mange forskjellige vitenskaplige disipliner. Forøvrig er det ingen som har kommet opp med noen data eller observasjoner som motbeviser den. Ikke en eneste en. Og hvis du tror at du har noe, kom med det.
Midgard Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Men fakta er jo at evolusjonen ikke kan bevises, så hvorfor skal en ta en som tror på den mer seriøst enn en som ikke tror på den? Evolusjon KAN, den blir bevist all the time. Evolusjon er FAKTA, det er meget godt dokumentert, men det krever at du leser vitenskapelig litteratur. Hovind kan du bare ikke ta seriøst, og det har ingenting med evolusjon å gjøre, men alt men hvilken person han er.
mysan Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 En ting skal Hovind ha - han er morsom å høre på. Man sovner neppe i stolen på møtene hans.
Mann 42 Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 (endret) En ting skal Hovind ha - han er morsom å høre på. Man sovner neppe i stolen på møtene hans. Jeg har sett en del av Youtube-videoene hans, og har fått meg mang en god latter der. Synd at de fleste av dem ble trukket tilbake. De forferdelige youtube-ateistene plukket dem fra hverandre punkt for punkt, og etterlot Hovinds vakre byggverk som en rykende ruin og ham selv spikret til grunnmuren. Endret 24. mai 2009 av Mann 42
HRT Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Mao. beveger bevisene seg mot evolusjonsteorien og peker på en seks dagers skapelse, og sansyneliggjør dermed at Bibelens skapelseberetning er det som er sanneheten. Hva synes dere om det han sier, og hva tenker dere omkring det? Personlig synes jeg det er veldig interessant, og jeg tror han er inne på noe vesentlig, i og med at han har undervist i dette i 15 år, så han må nødvendigvis vite hva han snakker om. Vi lever i 2009 og jeg tenker det sier seg selv at Bibelens skapelsesberetning bare er en godt skrevet historie som har fått mye fokus. Det er mange som har undervist i mer enn 15 år i det de selv ønsker å tro på og som "selger" budskapet sitt deretter.....langvarig undervisning tilsier ikke at alt som kommer ut er sant.
mysan Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har sett en del av Youtube-videoene hans, og har fått meg mang en god latter der. Synd at de fleste av dem ble trukket tilbake. De forferdelige youtube-ateistene plukket dem fra hverandre punkt for punkt, og etterlot Hovinds vakre byggverk som en rykende ruin og ham selv spikret til grunnmuren. Og det er jo det som er så bra med å gidde og høre på hva som blir sagt og skrevet. Da kan man argumentere i mot med det man selv sitter med av kunnskap. Når folk ikke engang gidder å høre, så behøver de strengt tatt ikke krangle på det de ikke har hørt heller. Det er mange som har undervist i mer enn 15 år i det de selv ønsker å tro på og som "selger" budskapet sitt deretter.....langvarig undervisning tilsier ikke at alt som kommer ut er sant. Sant som det er sagt.
Mann 42 Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Og det er jo det som er så bra med å gidde og høre på hva som blir sagt og skrevet. Da kan man argumentere i mot med det man selv sitter med av kunnskap. Når folk ikke engang gidder å høre, så behøver de strengt tatt ikke krangle på det de ikke har hørt heller. Sant som det er sagt. Den eneste grunnen til å ta seg bryet med å høre på folk som Hovind, er å eksponere dem som de løgnerne og svindlerne og propagandamakerne de er.
mysan Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 Nettopp, og det får man ikke gjort om man ikke gidder å ta seg bryet med å finne ut hva de mener og hvor de kommer fra.
Mann 42 Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Nettopp, og det får man ikke gjort om man ikke gidder å ta seg bryet med å finne ut hva de mener og hvor de kommer fra. Jeg tror faktisk at det vil være langt bedre anvendelse av tiden og kreftene for de aller aller fleste, dersom de skaffer seg reelle informasjoner og leser seg opp på faktisk kunnskap og vitenskap, heller enn løgner og pseudo vitenskap.
mysan Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Jeg tror faktisk at det vil være langt bedre anvendelse av tiden og kreftene for de aller aller fleste, dersom de skaffer seg reelle informasjoner og leser seg opp på faktisk kunnskap og vitenskap, heller enn løgner og pseudo vitenskap. Jaaaada, men alle er ikke som deg. Alle interesserer seg ikke nok til å lese - du vet jo selv hvor mye du gidder å lese av ting som er totalt uinteressant for deg. Det er bra at noen setter seg inn i hva kreasjonistene mener og hva de baserer sine meninger og påstander på, for så vet man også hva man skal henvise til når man føler behov for å opplyse dem. Utsagn som:les deg opp, du er villedet/dum/analfabet e.l. hjelper ingen og bidrar heller ikke til debatt. (Nei, jeg sier ikke at du har brukt disse uttrykkene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå