Gjest Wacmoc Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er det bare meg som syntes den nye reklamen på Animal Planet er artig? Den hvor de lager en "sang" av mange dyrelyder Endret 22. mai 2009 av Wacmoc
pantertante Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Ikke bare deg. Jeg synes også den er morsom. Liker i det hele tatt godt Animal planet. Spesielt Dyrepolitiet og programmene om aper.
Twink Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg liker også godt "animals save the planet" reklamene eller hva de nå heter, de er så søte!
Gjest Wacmoc Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Det er de ^^ Liker forøvrig ikke den reklamen lenger. Den er irriterende for den har gått i nesten en mnd i strekk, hver eneste reklamepause nesten, og jeg ser MYE på animal planet.
Gjest Bond Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Det er jo to forskjellige, en har flere krokodiller og sånt, i den andre har de en fin liten babyelefant som vifter med snabelen. Jeg er også ganske lei allerede, ser ofte Dyrepolitiet og den reklamen kommer ganske ofte.
Gjest Emera Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Enig med de to før meg her. Det er jo ikke ordinære reklamer på Animal Planet hos oss, og dermed blir det gjentakelser til det kjedsommelige av pausefilmene. Men klart de er morsomme, da.
Søtpotita Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Har ikkje sett Animal Planet i det siste, men kjem til å sjå det ein del i to veker framover (har ferie og tilgong til kanalen ). Elskar Monkey World! Apeungar er berre heilt underbare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå