Gå til innhold

Nye reklamen på animal

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet (endret)

Er det bare meg som syntes den nye reklamen på Animal Planet er artig? Den hvor de lager en "sang" av mange dyrelyder :P:ler:

Endret av Wacmoc
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare deg. Jeg synes også den er morsom. :Nikke:

Liker i det hele tatt godt Animal planet.

Spesielt Dyrepolitiet og programmene om aper. :pasha:

Skrevet

Jeg liker også godt "animals save the planet" reklamene eller hva de nå heter, de er så søte! :jepp:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Det er de ^^

Liker forøvrig ikke den reklamen lenger. Den er irriterende for den har gått i nesten en mnd i strekk, hver eneste reklamepause nesten, og jeg ser MYE på animal planet. :ler:

Skrevet

Det er jo to forskjellige, en har flere krokodiller og sånt, i den andre har de en fin liten babyelefant som vifter med snabelen.

Jeg er også ganske lei allerede, ser ofte Dyrepolitiet og den reklamen kommer ganske ofte.

Gjest Emera
Skrevet

Enig med de to før meg her. Det er jo ikke ordinære reklamer på Animal Planet hos oss, og dermed blir det gjentakelser til det kjedsommelige av pausefilmene. Men klart de er morsomme, da.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har ikkje sett Animal Planet i det siste, men kjem til å sjå det ein del i to veker framover (har ferie og tilgong til kanalen ;) ). Elskar Monkey World! Apeungar er berre heilt underbare! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...