Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er feit!

Ja, jeg går på stranda....iført bikini!

Ja, jeg spiser faktisk også.....på stranda....iført bikini!

Har hatt en og en halv herlige ferieuker, og varmt som det er syns jeg det er deilig å bruke dagen på stranda. Deilig selv om voksne folk glor så øya nesten popper ut av trynet på dem. De klarer jeg å overse, og ikke la dem ødelegge dagen for meg..... Nesten da. Jeg bare må spørre: Er det nødvendig å stirre sånn? De voksne glor, de som burdte ha vett nok til å la være. Mens barna deres, de som har en tendens til å stirre på det se syns er rart, de leker uavbrutt på strandkanten.

Jeg hater heldekkende badedrakt (aner ikke hvorfor - liker vanligvis ikke la flesket henge og slenge), så jeg bruker bikini - til folks store forargelse ser det ut som. For ikke snakke om at jeg får meg til å spise litt medbrakt frukt eller grønnsaker på stranda når jeg ser sånn ut! Fordi jeg er feit, skal jeg liksom ikke få unne meg en gulrot engang! Folk glor like mye om jeg drar en flaske vann opp av sekken som hvis det er en flaske brus.

Skulle tro jeg var unaturlig feit! Det er ikke akkurat som jeg er to meter bred heller da. I følge legen har jeg bare 7-10 kilo ekstra. Ikke noe å bry seg om - ingen grunn til å slanke meg dersom jeg trives! Og jeg trives! Og syns du jeg er et motbydelig syn på stranda, behøver du ikke gjøre annet enn å dra til deg øya, og snu på huet! Basta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjokkert, er det virkelig så ille? Folk skulle skamme seg, normal folkeskikk er et minstekrav om man skal oppholde seg ute blant folk Basta fra meg også :fy:

Skrevet

Trippelbasta! Flott innlegg Majken!

Skrevet

Kjære deg....

Hvis du bare har 7-10 kg for mye,så er du da ikke feit! :o

Når jeg leste innlegget ditt, så jeg for meg ei dundre på 200-250 kg.. :-?

Men jeg skjønner alikevel hva du mener,man skal ikke veie mange gramma over "akseptabelt" før folk glor! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer av og til på om folk stirrer for å få en bekreftelse på at de selv ser OK ut? Noe sånn som; hvis hun kan gå i bikini da kan jeg også.....

Jeg kjenner et par av det slaget, de ser alltid etter noen som er "verre" enn dem selv. Når de begyner med den seansen blir jeg så sinna at det kan koke over for meg. Kan ikke folk få være akkurat som de vil også kan vi ha nok med oss selv?

Jeg syns det er så deilig å komme til en strand som er full av ekte mennesker i alle former og varianter og som koser seg og ser ut til å trives. Jeg missliker de strendene som kun er for de perfekte, det blir for kjedelig rett og slett.

Så, kos deg på stranda, kanskje de som glor rett og slett bare er misunnelig fordi du er deg selv og trives med det. Det er i alle fall ikke du som skal føle det ekkelt, det er de som stirrer som har et problem.

Gjest Scampi
Skrevet

Er du så helt sikker på at de ikke ser på deg fordi du er pen, eller kanskje du har masse utstråling som virker som en magnet på øynene deres!! DET hadde du ikke tenkt på .. :D

Skrevet
Er du så helt sikker på at de ikke ser på deg fordi du er pen' date=' eller kanskje du har masse utstråling som virker som en magnet på øynene deres!! DET hadde du ikke tenkt på .. :D[/quote']

:enig: Tenkte på akkurat det samme :D

Gjest dorian
Skrevet

Er du sikker på at det er derfor de glor?

Jeg mener:

- strand

- dame i bikini

Glor hele tiden, jeg! :ler:

dorian

Skrevet
Lurer av og til på om folk stirrer for å få en bekreftelse på at de selv ser OK ut? Noe sånn som; hvis hun kan gå i bikini da kan jeg også.....

Jeg kjenner et par av det slaget, de ser alltid etter noen som er "verre" enn dem selv. Når de begyner med den seansen blir jeg så sinna at det kan koke over for meg. Kan ikke folk få være akkurat som de vil også kan vi ha nok med oss selv?

Jeg syns det er så deilig å komme til en strand som er full av ekte mennesker i alle former og varianter og som koser seg og ser ut til å trives. Jeg missliker de strendene som kun er for de perfekte, det blir for kjedelig rett og slett.

Så, kos deg på stranda, kanskje de som glor rett og slett bare er misunnelig fordi du er deg selv og trives med det. Det er i alle fall ikke du som skal føle det ekkelt, det er de som stirrer som har et problem.

Som om jeg skulle sagt det selv.

Jeg og en venninne var på stranda i helga - jeg har noen kilo for mye og hun har noen kilo for lite (komplekser for manglende pupper bl.a.) Vi har alle noe vi ikke er fornøyd med!

Kos deg på stranda du - og vær stolt av den du er (for det høres det ut som du er!) La folk glo, det er sannsynligvis deres eget selvbilde som er litt skrudd...

Skrevet

Kom akkuratt til å tenke på tanta mi forresten.

Hun har alltid vært overvektig,men det bryr hun seg fint lite om.

Hun er det herligste menneske i hele verden,og har en humor som de fleste misunner henne.

Hun er blid,trivelig,morsom,og hun tør være seg selv.

En helt nydelig dame,som alle faller for.

Hun får masse oppmerksomhet hvor enn hun går,og det er neppe pga flesket som disser...

Kanskje du også er av denne typen?

Jeg kunne i allefall ønske at jeg var det! :wink:

Skrevet

Med 7-10 kg for mye høres det merkelig ut at de glor på deg pga. overvekt! Kanskje du har en veldig fin bikini som kler deg godt? Eller en litt merkelig og spesiell bikini? Eller noe helt annet..?

Skrevet
Kjære deg....

Hvis du bare har 7-10 kg for mye,så er du da ikke feit!

DA trur jeg mange av oss er uhorvelig feite!!

Når jeg leste innlegget ditt, så jeg for meg ei dundre på 200-250 kg.. :-?

Jeg også!!

Det er sikkert fordi du er i bikini på en strand, som Dorian sier... :blunke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Har aldri tenkt på at folk glor på meg selv om jeg ligger litt over "Utsultet modell vekt". Dersom noen glor tror jeg det kommer av at jeg har satt meg i en hundedritt eller noe annet som tiltrekker oppmerksomhet...

Skrevet

Jeg er veit og man utvikler en slags radar; man VET når mennesker stirrer fordi de syns du er feit og man vet når mennesker ser på deg og ser mennesket du er, ikke fettet.

Forøvrig så driter jeg i dem. Jeg går på stranda i bikini, jeg vil da ha sol på kroppen.

Og jamfør andre tråden hvor enkelte idioter mente man burde gjemme seg bort i en hage og sitte under vannslangen: AS IF! Kom her så skal jeg stenge dere inne i et drivhus i verste sommervarmen!

Jeg går i shorts og jeg går i singlet. Det sitter riktignok ikke klistret, jeg vet da å kle meg, men fjotter som mener man skal gå i lange bukser/skjørt, skal jammen få gå i det selv en hel sommer selv før de snakker!

Gjest Candyfloss
Skrevet

Som andre her trodde jeg mente at du var virkelig overvektig.

7-10 kg er da ikkeno!

Hvis jeg ser en overvektig person, ser jeg kanskje noen sekunder lengre på den personen enn jeg vanligvis ville ha gjort, men det er ikke slik at jeg sitter og glor.

Pell deg på stranda Majken! :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

7-10 kg. kan ikke kalles direkte overvekt.

Jeg har noen gode venninner som er overvektige og de innrømmer at de ikke liker å spise foran fremmede- de spiser sjelden ute på resturant eller kjøper en pølse i kiosk. Går de på McDonalds tar de maten med seg hjem. Å gå på badestranden er for dem utelukket.

Tror det er mange som har det sånn.

Minnie

Skrevet

Usj, jeg er en av dem som glor.

Men jeg glor på alle, tynne, tykke, passe...

På stranden, på gaten, på banen...

Er bare så sinnsykt nysgjerrig og elsker å se på folk, typer, stiler, klær, hår, sminke, tatoveringer, væremåter...

Men jeg prøver å gjøre det litt diskret, da.

Skrevet
Er du sikker på at det er derfor de glor?

Jeg mener:

- strand

- dame i bikini

Glor hele tiden, jeg! :ler:

dorian

Majken, jeg henger meg på Dorians tolkning :blunke:

Skrevet

La dem glo!!

Synes det er helt utrolig deilig, jeg, å høre at noen som har litt for mye på kroppen tør å gå i bikini. Jeg hadde aldri turt det.... :lol:

GÅ I BIKINI

GÅ PÅ STRANDA

LA FOLK GLO

Er det noen som stirrer nok, gå bort til dem og si noe sånt som "Har du ikke sett folk før?" :wink:

Lillian

Skrevet

Herregud da :o

Forbanna uhøflig.......

Uansett om du hadde vært smellfeit så er du jo et menneske som må få lov å kose seg.

Jeg glor ikke på folk.Jeg ser jo de som går forbi meg men jeg helt bevisst glor ikke på noen.Det er uhøflig.

Man er ulike allesammen og jeg synes ikke det har NOE å si om man veier 50 kg for mye eller 10.IKKE GLO!!!Man vet aldri hvor vondt det kan gjøre inni dem som blir glodd på.

Er så lei av overhysteriske folk med fordommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...