Gjest lmari Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Nå ligger opptaket til høyere utdanning ute på nettet. Regner med at det er noen her inne som er spente... Til nå i dag har jeg hørt om en som kom inn på førstevalg (grattis, Helenius!), og en som ikke kom inn på optiker, men må stå på venteliste.. Kom du inn der du håpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg kom inn, men siden jeg skal gå på BI/NMH (2. året markedskommunikajson) så var det ikke noen stor overalskelse. Så og si alle kommer inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Sjekket akkurat, og har kommet inn på førstevalget. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Juhu, jeg kom inn! Takk for gratulasjon. :D Nå tror jeg at jeg har bestemt meg... mastergraden kan jeg alltids ta senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Kom inn på førstevalget... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kverulanten Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Kom inn på førstevalget... 8) Jeg og :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 25. juli 2003 #7 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg kom også inn på mitt førstevalg... juhu :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juli 2003 #8 Del Skrevet 25. juli 2003 mannen kom inn på føsrtevalget da.. jeg fikk ikke den overføringen jeg hadde håpet på, på grunn av at det ikke var noen ledige plasser 2 året(som jeg skal gå). Får ringe den dagen skolen i oslo starter og se om det er noen om ikke har møtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 26. juli 2003 #9 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 26. juli 2003 #10 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå