Gå til innhold

Noen som har testet negativt tidlig, men likevel vært gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet negativt på dag 38 og dag 41, til tross for at jeg ved siste test visste at jeg var gravid. Først på dag 47 fikk jeg positivt utslag. Brukte CB alle gangene, men på de to første testet jeg ikke om morgenen.

Jeg testet først negativt, og så positivt 1 uke etter. Siden jeg ikke hadde regelmassig mens regnet jeg med at det var fordi jeg hadde testet for tidlig, men når jeg kom til legen 3 dager etter fikk de negativt der...

Det viste seg jo at jeg var gravid fordet da, legetesten var feil. Grunnen er at jeg hadde veldig lite nivå av hcg hormonet (fikk spontanabort noen uker senere, så det var nok noe galt fra starten av)

Snakket med legen litt om dette, hun synes det var ganske så flaut for dem at de fikk negativt når hjemmetestene ble positive (hadde tatt 3 for å være sikker :oops: ) Så hun hadde hørt med noen kolegaer, og det var faktisk flere av de som hadde opplevd det samme, uten at de visste helt hvorfor!

det trenger ikke være noe galt selv om man har lavt nivå av hormonet når man vanligvis har større heller, det kan og være noe så enkelt som sen eggløsning.

Må også bare spørre litt utenom tråden her, hva er egentlig Don Quai??

damen på helsebutikken strålte lissom helt opp da jeg spurte etter DQ...

Hun sa "kvinnens urt"

"du er jo i produktiv alder :wink: "

"hjelper mot hodepine" :o

"hjelper mot menssmerter"

Jeg sa

"tar det for å stabilisere syklusen min"

Hun nikket enig!

Det er det jeg vet...

Vet ikke hva den består av, kanskje kvam(?), men er kinesisk,

og for kvinner...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...