Gå til innhold

Fly forbanna!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Fikk høre i går at storebroren min var ute på motorsykkelen sin, og hadde endt opp med to brukne armer. Hvorfor? Fordi han hadde vært så omtenksom og risikert egen helse for en 13 åring som tøffet seg i veien. han måtte bråbremse og fløy av. Folk jeg har snakket med om dette syns mest synd på ungen, "han ble jo så redd stakkars" men hvorfor står han da og skjærer grimaser midt uti veien, når han vet hva som kan skje? Og skal man synes synd på liksom-skrammene han ikke fikk???? I dag er det broren min sin bursdag, tør nesten ikke tenke tanken om noe hadde skjedd og han ikke hadde levd til denne dagen, sånne tanker streifer meg uansett, og gjør meg så forbanna at jeg begynner å grine, jeg hater, HATER DEN DRITTUNGEN som kunne forårsaket at jeg mistet en jeg er glad i! Skulle faenmeg meiet han ned (nei dette mente jeg ikke, men må få ut frustrasjonen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner, skjønner......Han fortjener en skikkelig lærepenge, og dårlig samvittighet resten av året pga d han har forårsaket!!! Når d er sagt, får du heller prøve å se d sånn at dette kunne ha endt så mye, mye mer tragisk.......Konf. Milo sine opplevelser i forrige uke! :( Men, herregud da, brekke begge armene...... Stakkars, stakkars gutt!

Gjest Fuglehue
Skrevet

Ja dama sendte bilder i mail av han, hver gang jeg tenker på de får jeg et stikk i magen... Han har alltid vært så tøff i trynet (hhe) og lignende men nå er han hjelpesløs... uff og æsj, den ungen bør få veldig dårlig samvittighet ja!

Gjest Fuglehue
Skrevet

Dessuten, glem at jeg kaller det en UNGE, 13 år er en ungdom og bør vite bedre! Faens rassatuthøl, jeg hater jdgaeitheirhgiuashdgkhasidu!!!!!!!

Skrevet

Det er dessverre mange unger som er slik.

En dag jeg satt og ventet på bussen kom en dame med to gutter på 7-8 år og en jente i barnevogn. Hun satte seg ned og dullet med jenta. I mens drev drittungene hennes å sprang over veien rett foran bilene slik at de måtte bråbremse, og så bare stod de og lo av bilføreren fordi han måtte bremse :evil:

Jeg ble skikkelig forbannet og sa til ungene at man ikke gjorde slik og at det kunne være farlig både for dem og andre. Og joda, da kjeftet moren på meg fordi jeg ikke skulle legge meg oppi hvordan hun oppdro barna sine, og at guttene var for små til å få kjeft for slike ting! :o :evil:

Er det rart slike ting skjer?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...