Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Finnes det noe krem, salve, væske, et eller annet som fjerner dem?? ..noe annet enn kirurgi? Har hørt "ikke sitte med beina i kryss", osv, men det bedre føre var, ikke etter snar Ja, og aktivitet, men det også for å forebygge slik at det ikke forekommer... Må jeg leve med det resten av livet? (jada, vet det er vanlig å få når man er eldre, men jeg er enda ung) Håper noen kan hjelpe... Hilsen fortvilt 18 åring
Petruska Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Hvorfor vil du ikke operere? Har venninner og kolleger som har operert bort åreknuter (den yngste var 21) og de er kjempefornøyde! Så kan du være nøye med å forebygge etterpå. For du har sikkert lett for å få dem siden du er plaget allerede nå. Snakk med en lege om det du!
Linnie Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Jeg vet det er noe man kan sprøyte inn for å bli kvitt dette. må utføres av leger. Men det er desverre alt jeg vet. Ring litt rundt å hør..(i Oslo).
Gjest *~* Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 Du kan prøve med msm-gele fra Forever Products. Mamma bruukte den på sien åreknuter, og hun hadde masse. nå er omtrent alt borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå