Gå til innhold

1 års bryllupsdag

Kipa

Anbefalte innlegg

På søndag har det gått 1 år siden vi giftet oss. Vi skal ut og spise og feire det litt- men jeg tenkte på en liten oppmerksomhet til mannen siden sikkert jeg får noe...Noen her som har et forslag til det? Og har dere andre gitt noe til mannen ved en sånn anledning? Synes det blir feil om jeg skal få noe men ikke han..

Kan nevne at han har akkurat fått et lekkert kjede, designet av Evfa Attling, har mansjettknapper med diamanter, har slipsnål og seddelklype...

-Hmm, det skal ikke være lett.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bare gi bort en kveld hvor du masserer han og gjør livet litt ekstra godt for han?

Gaver behøver ikke være materialistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har avtalt at vi ikke skal kjøpe noe tilhverandre på vår bryllupsdag. Vi skal heller bare nyte dagen sammen med vår 1 år gamle bryllupskake. :D

Men jeg har bestemt meg for å kjøpe blomster til ham, og buketten skal være med de samme blomstene som jeg hadde i brudebuketten min. Kanskje det kan være en idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

1 års bryllupsdag er jo papir da. Hva med å lage en liten rute i huset hvor han skal lete etter ledetråder? Og så ligger det et fint kort eller en liten gave på siste lapp. Som gave kan du kanskje velge klokke eller noe klær, musikk eller en bok som kanskje vil falle i smak. Eller så kan du jo være siste stopp selv da, med lekkert undertøy og god massasjeolje.

Gratulerer med 1 års bryllupsdag i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke å gi hverandre gaver hele tiden.....??

- den kommentaren kunne du spart deg...Vi gir aldri gaver til hverandre vi, unntatt til jul og bursdager- de tingene jeg nevnte har han da fått til disse dagene.Jeg synes det er hyggelig med en dag til å feire jeg, og spurte vel etter tips til gaver og ikke noe annet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg vet så mye om bryllupsdager, men... :roll:

1 år er papirbryllup, så hva med og gi ham et fint bilde...enten fotografi eller et maleri el liknende (kjøpte en knallfin kulltegning i julegave til min samboer...den het "Hodestup forelska" og er en mann som stuper kråke i flere bilder (nesten som en tegneserie) og et lite rødt hjerte i midten... :D )

Ellers er konsert-/stand-up-/revy-/teater-billetter stadig populært i vårt hjem - sånn om dere skal gjøre noe sammen...

Lykke til med gavekjøp - det er ikke så lett til disse mennene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...