Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i fast forhold til en mann. Han vet jeg er bifil og tolererer dette. Jeg har sagt jeg gjerne kunne tenke meg ei jente som kjæreste i tillegg. Dette går han helt fint med på. Han aksepterer at jeg har ei jente som er bare "min", men han kunne selvsagt gjerne vært med på litt sengekos. Jeg savner virkelig ei jente å kose med. Ikke bare sex, men nærhet, ømhet og samtidig en venninne.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med ei jente som er villig til å dele meg med en annen mann? Burde være flere enn meg med slike lyster/ønsker? Hvor vanlig er det å føle det slik når en er bifil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er nå i fast forhold til en mann. Han vet jeg er bifil og tolererer dette. Jeg har sagt jeg gjerne kunne tenke meg ei jente som kjæreste i tillegg. Dette går han helt fint med på. Han aksepterer at jeg har ei jente som er bare "min", men han kunne selvsagt gjerne vært med på litt sengekos. Jeg savner virkelig ei jente å kose med. Ikke bare sex, men nærhet, ømhet og samtidig en venninne.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med ei jente som er villig til å dele meg med en annen mann? Burde være flere enn meg med slike lyster/ønsker? Hvor vanlig er det å føle det slik når en er bifil?

Du kjører kombinert. Sånn er det bare.

<===== www.gaysir.no

Skrevet
Du kjører kombinert. Sånn er det bare.

<===== www.gaysir.no

Har prøvd dette uten hell. Er bare gamle griser der som utgir seg for å være jenter. Ender bare opp med å bli såret.

Gjest Gjest_Luna_*
Skrevet

Monogami er ikke for alle. Sånn er det bare. Det har ingenting med hvilken fil du kjører i å gjøre, syns jeg.

Problemene kan jo komme. Skal det bare være sex, så er det jo greit nok - men det du beskriver er langt i fra bare sex. Det er jo en kjæreste. Kjæresten din syns det høres ok ut nå fordi han tenner på tanken at du har deg med ei dame. Spørs om han syns det samme når du bruker tid, energi og kjærlighet på henne i stedet for han. Du må klare å balansere tiden mellom to forskjellige kjærester. Og sjalusi er fullstendig naturlig, selv i trekant-forhold som funker.

Først så må du finne ei som er villig til å være nummer to, og de faller jo ikke akkurat av trærne. Du skriver "Burde være flere enn meg med slike lyster/ønsker?" så da antar jeg at det er ok at det er ei jente som også har en guttekjæreste? Eller skal hun BARE være din? Hvis hun har kjæreste så er det jo enda en som er involvert. Og hvis din kjæreste får være med på kosen så må jo han også.

Det letteste er nok tilfeldig sex. Så slipper du en del av disse tingene. Så får du bare skaffe deg en venninne som bare er en venninne. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er biseksuell og fikk beskjed av samboer at sex med andre var å anses som utroskap. Derfor holdt jeg meg til hans grenser. såpass skylder man sin partner.

Skrevet
Jeg er biseksuell og fikk beskjed av samboer at sex med andre var å anses som utroskap. Derfor holdt jeg meg til hans grenser. såpass skylder man sin partner.

Jeg har det akkurat som trådstarter. Og det handler ikke om å skylde sin partner å ikke ha jentesex så lenge samboer har gitt klar beskjed om at det er tillatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...