Augustbrud02 Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Kommer med et lite tips, til noe som kan være hyggelig å gjøre sånn i etterkant av bryllupet jeg... Vi har nemlig samlet absolutt alt av skriftlig materiell, taler, sanger, bordkort o.l. i en ringperm. Denne permen har blitt populær for familie og venner som trenger tips til sine bryllup. Også er det en fint minne. Dette inneholder permen: -kopi av prøving av ekteskap -kopi av forlovererklæringer -invitasjonen -kart (som vi sendte med invitasjonene) -gjesteliste -bryllupsbudsjett -Kjøreplaner -Info til toastmaster -Info til servitører -Barliste -Sanger under middagen -Alle talene -Sang til kaffen -Oversikt over all musikk vi hadde på kvelden -Takkekortet -Gavelister -Takkekortliste Kanskje dette kan være et tips for andre også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Vi har en bryllupsbok som vi bruker i planleggingen. Har kjøpt en blank bok hvor jeg har limt inn bilder at brudebuketter og frisyrer jeg liker, har telefonnr og kontaktpersoner på de forskjellige stedene vi har vært i kontakt med osv. Etter bryllupet skal jeg også lage meg en slik perm - da har jeg en "arbeidsbok" og en perm med "resultatet". Blir jo koselig å se i senere og helt klart til nytte for fremtidige venner som skal i ilden (har selv brukt min søsters bryllupsbok mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 En slik bok har vi også! Det er veldig koselig og nyttig å ha. Vi limer inn kvitteringer, skriver inn gjestelisten, limer inn invitasjonen, har telefonnumre, salmer i kirken etc. Helt forrerst i boken har vi et bilde av oss to, og så har kjæresten min skrevet historien om frieriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 Tusen takk for tipset, augustbrud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 24. juli 2003 #5 Del Skrevet 24. juli 2003 Kjempetips! Jeg skal se etter en passende bok til arbeidsbok i byen i morgen jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 24. juli 2003 #6 Del Skrevet 24. juli 2003 Vi har en bryllupsbok som vi bruker i planleggingen. Har kjøpt en blank bok hvor jeg har limt inn bilder at brudebuketter og frisyrer jeg liker, har telefonnr og kontaktpersoner på de forskjellige stedene vi har vært i kontakt med osv. Etter bryllupet skal jeg også lage meg en slik perm - da har jeg en "arbeidsbok" og en perm med "resultatet". Blir jo koselig å se i senere og helt klart til nytte for fremtidige venner som skal i ilden (har selv brukt min søsters bryllupsbok mye) Jeg har også kjøpt inn en slik bok. Morsomt å se tilbake på hvilke andre kjoler, menyer, frisyrer osv osv. man holdt på å velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 25. juli 2003 #7 Del Skrevet 25. juli 2003 Har også kjøpt meg en blank bok for bryllupsplanleggingen. Har oversikt over tidsplaner, hva jeg må huske på etc. Veldig praktisk og er ganske sikker på at andre senere kan ha nytte av den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. juli 2003 #8 Del Skrevet 28. juli 2003 Har faktisk spart på magasiner osv. og lagt det i en eske. Vet at forloveren min leker med å fri til typen i løpet av høsten! Så jeg skal lage en slik perm til henne, har lagt alt i en flott eske som skal bli min gave til henne! Hun kommer til å bli kjempe glad - og så er det jo uansett en morsom gave. Kanskje det blir julegave?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå