Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kresa
Skrevet

heisann

er det noen hudpleiere dær,eller noen med god peiling på hud og hudpleie?

har sikkert vært lignende tråder før,men jeg prøver meg likevel...:)

hva bør en god ansiktskrem ikke inneholde?er jo så mange rare navn på de forskj. ingrediensene at jeg syns det er vanskelig å vite hva som er hva....

har nettop brukt to forskjellige kremer fra decleor,den første husker jeg ikke navnet på,men den var veldig fet(for huden min er tørr) den fikk jeg utbrudd av,byttet til en annen-harmonie,men føler meg fortsatt tørr i maska.har gitt opp litt de dyre kremene nå da....var til ansiktsrens først for å få vite hva huden min skulle ha,men er ikke fornøyd.har ikke råd til å kjøpe dyre kremer som ikke funker.

nå har jeg kjøpt mary-kay sin agefighting moisturiser og lurer på om denne er god?er det for tidlig å begynne på denne?er 28,hudpleieren sa at jeg ikke trengte å begynne noe anti-rynke krem enda-men at jeg trengte en krem som ga mye fukt.(fikk prøve mary kay sin på et party og fikk ikke den stiv-i-maska-følelsen som jeg har hatt av decleor sin.

jeg vil være trygg på at det jeg smører på huden er trygt og bra.

noen som vil dele tanker og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Furstina, mod

Endret av Furstina
Gjest Christabelle
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva som er ryddet vekk her, men Hilde Christina har laget en oversikt over ingredienser man bør holde seg unna på bloggen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...