Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei Jeg har kjøpt varer fra www.feelunique.com, men måtte betale 800 kr toll når jeg hentet pakken min. De reklamerer med at de betaler tilbake toll, og at det er " free worldwide delivery, on everything". Jeg har sendt dem to mail, men jeg har ikke fått svar på noen av dem. Det er heller ikke mulig å laste opp et bilde på siden dems. Noen som vet om de har en annen mail adr. enn den på feelunique? en som jeg kan sende en mail med hotmail adressen min? For jeg får ikke lastet opp noen bilde på siden dems.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 (endret) care(at)feelunique.com . Les evt. om samme tema her Inlegget endret iht KGs regler. Furstina, mod Endret 23. mai 2009 av Furstina
Leylani Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Hæh? Jeg ante ikke at feelunique betaler tilbake toll? Har bestillt 8 ganger derfra og alltid passet på å bestille i flere omganger for å unngå tollen. Kanskje jeg burde lese igjennom betngelsene deres, he he. Hva mener du med å laste opp bilde for å få svar på din hevendelse? Beklager, men jeg er ikke så veldig flink med data og pc :-/ Håper uansett at det ordner seg for deg, 800 var mye altså.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Hei Jeg har kjøpt varer fra www.feelunique.com, men måtte betale 800 kr toll når jeg hentet pakken min. Unnskyld, men for hvor mye hadde du bestilt for? har alltid holdt meg under 1000 kr, på verdi. Trodde det var litt mer "jobb" å ordne toll etc når verdien var over 1000 kr?
vesla86 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Stemmer nok det, for opp til 1000,- går under forenklet fortolling, over 1000,- blir ordinær fortolling og da tar ihvertfall Posten, som håndterer fortolling, dobbelt så mye i gebyr for å gjøre det. Så hvis du denne gangen bestilte flere ting i en pakke, så vil jeg virkelig anbefale deg å bestille hver ting separat neste gang! Feelunique har jo gratis frakt så der er det jo null problem. Hvis det dreide seg om en ting i pakken, så er det jo ikke så mye å gjøre med det, bortsett fra å høre om de betaler tilbake tollutgiftene sine såklart.
Vulpes Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jøss, hvor mye bestilte du for? Omkring 2500 kr eller noe? Som noen andre har nevnt her, bestilte du flere ting så burde du nok ha delt dem opp i flere små pakker, i hvert fall de tingene som ev. kostet under 200. Da jeg fikk moms på noe jeg hadde bestilt (produktet kostet over 200 kr), tok jeg bilde av kvitteringen og sendte det til care(at)feelunique.com. Jeg rundet rundt totalsummen, og skrev hva det var i pund sånn for sikkerhetsskyld. De svarte samme dag: Thank you for providing this information. I will issue a refund today. Kind Regards, [Navn] feelunique.com The Destination for Beauty.... Kanskje de prøver å sno seg unna mailen fra deg ettersom det er snakk om en såpass stor sum? Jeg hadde i hvert fall ikke turt å gå ut ifra at jeg ville få tilbake de pengene, uten å ha spesifikt spurt dem før jeg bestilte :gjeiper: Men lykke til Håper det ordner seg. Inlegget endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 23. mai 2009 av Phaedra
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg som er TS. Jeg bestilte tre produkter fra carita til moren min, carita er ganske dyrt, så det ble over 1500 kr. Ingen av varene kostet under 200 kr, da hadde jeg jo bestilt hver for seg. Jeg har fått svar på mail nå, og de skal betale meg tilbake:) Takker for svar fra dere alle=) Endret 26. mai 2009 av Tinkerbell87
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Hæh? Jeg ante ikke at feelunique betaler tilbake toll? Har bestillt 8 ganger derfra og alltid passet på å bestille i flere omganger for å unngå tollen. Kanskje jeg burde lese igjennom betngelsene deres, he he. Hva mener du med å laste opp bilde for å få svar på din hevendelse? Beklager, men jeg er ikke så veldig flink med data og pc :-/ Håper uansett at det ordner seg for deg, 800 var mye altså. Joda de skal betalte tilbake toll. Jeg bestilte varer som kostet over 200 kr, så jeg var klar over at jeg måtte betale toll. Men de har svart meg på mail nå, jeg får beløpet betalt tilbake. De sendte meg postadr. dems, og ba meg sende dem en kopi av kvitteringen. Men har også lest at jeg kan sende dem et bilde av kvitteringen på mail. Du kan lese mer om det her http://www.hildechristina.com/2009/05/how-...llmoms-fra.html
Vulpes Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Jeg som er TS. Jeg bestilte tre produkter fra carita til moren min, carita er ganske dyrt, så det ble over 1500 kr. Ingen av varene kostet under 200 kr, da hadde jeg jo bestilt hver for seg. Jeg har fått svar på mail nå, og de skal betale meg tilbake:) Takker for svar fra dere alle=) Så bra!!
Leylani Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Så kjempebra at du får tilbake pengene! Og tusen takk for forklaringen, nå forstår jeg :-)
Gjest gloria Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Ser at dette er en gammel tråd, men prøver likevel. Søndag sendte jeg en e-post til feelunqiue hvor jeg la ved bilde av kvitteringen fra posten, samt skrev beløpet som må refunderes . (Bestilte en ghd tang). Nå er det torsdags kveld, og jeg venter fremdeles på svar. Er kundeservicen hos feelunique skikkelig ræva om dagen, eller har jeg gjort noe feil? Sendte til [email protected]
Zesaria Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 Jeg bestilte varer fra feelunigue ca midten av februar. Jeg har sendt 4 mail med kvittering, med en ukes mellomrom, fremdeles ikke fått penger eller svar. Får dere andre virkelig refundert pengene? Jeg begynner virkelig å lure på om de faktisk refunderer lengre?
Yasi Skrevet 1. april 2011 #13 Skrevet 1. april 2011 Jeg har fått refundert mine penger hver gang (takk og lov)! På begynnelsen fikk jeg alltid en bekreftelse på mailen jeg sendte, men den siste tiden har jeg ikke fått en bekreftelse på mailen jeg har sendt, men pengene har likevel blitt overført til samme kort som jeg brukte for å betale med. Etter ca. 2 uker +/-. Jeg mener å ha lest på siden deres at dette kun er en tjeneste og at de gjør dette av godvilje, dermed er de ikke pålagt å refundere. Mulig de har sluttet å refundere alle?! Ikke vet jeg.. Jeg har hørt flere som har opplevd denne den siste tiden!
Jade Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 Mailene kan jo ha havnet i spamfilteret. Jeg ville prøvd å sende fra en annen mailadresse, og ikke en typisk gratisadresse (hotmail, gmail, osv). Og så ville jeg dobbeltsjekket kontoutskriften for sikkerhetsskyld.
Rosebud Skrevet 5. april 2011 #15 Skrevet 5. april 2011 Dette har jeg ikke opplevd noen gang, og jeg har handlet der ofte. Senest på fredag sendte jeg dem mail ang tilbakebetaling av moms, og jeg fikk en hyggelig mail tilbake i dag om at pengene vil være på konto om 2-3 dager. Jeg skrev fra gmail-kontoen min, så er ikke overbevist om det burde spille noen rolle. Prøv å send mailen på nytt, pass på at vedlegget kommer med, pass på at ordrenummeret er med, skriv god engelsk og på en hyggelig måte, så skal du se at de fikser det
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #17 Skrevet 5. april 2011 Hun fikk svar for noen år siden. Hvis du leser 5 poster over din egen så ser du at det nylig er ei som har spørt om det samme, og da er det naturlig å svare henne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå