Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det bare jeg som synes han ser "syk" ut i dag??? Pussig utseende på han i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 22. mai 2009 #2 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg synes faktisk han så sliten og slapp ut. Så nei, det er ikke bare deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Del Skrevet 22. mai 2009 Navn - hvem er det? Har ikke lagt merke til det.. Men irriterer meg over at Nils-Gunnar Lie i Frokost-TV ser ut som om han hater Tv, mennesker og å være på TV. Snakk om fantasiløshet og tafatthet fra sur gubbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Del Skrevet 22. mai 2009 Det var han her som var programleder i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 23. mai 2009 #5 Del Skrevet 23. mai 2009 Men irriterer meg over at Nils-Gunnar Lie i Frokost-TV ser ut som om han hater Tv, mennesker og å være på TV. Snakk om fantasiløshet og tafatthet fra sur gubbe. Nils Gunnar Lie som er så koselig og sympatisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå