Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har redusert vekt fra 85kg til 73kg, og tenkte derfor at jeg kom til å bruke en buksestr mindre. Jeg har noen bukser i str. 42 hjemme som er for store, og da jeg skulle handle meg noe nytt i dag, var faktisk str. 40 for lite for meg. Jeg har jo hofter, men trodde faktisk at jeg skulle komme inn i en str. mindre. Blir det sånn forever? Har jeg hofter som blir der i og med at jeg kanskje har en litt kraftig beinbygging? Litt kjedelig med tanke på at jeg ønsket å gå ned i vekt og redusere buksestr.
Gjest bambi_25 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Det kommer nok ann på hvor du kjøpte buksen du prøvde hjemme, når du kjøpte dem og hvor du var i dag. Størrelsene varierer fra butikk til butikk, modell til modell. Og innimellom justerer de størrelsene også, er til og bli sprø av det der. Som at størrelse 40 buksene mine fra noen år tilbake er på samme størrelse som de man får i 42 i dag. Ta med målebånd så ser du selv
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Ja, du har rett i det. De fleste buksene mine er fra H&M, og det var der jeg var i dag også. Men, men... Dagens bukser satt jo fint til meg, og de passet faktisk bedre i livet enn de andre buksene gjorde før de 12kg ble borte. Nå er det bedre plass. Men det er altså de hoftene som "ødelegger" litt... Jeg får heller fokusere på at livvidden min har sunket, og at jeg heller har fått en mer definert midje.
Lumsk Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg opplevde det samme da mine bukser ble for store for en stund siden og jeg skulle kjøpe noen nye. Buksene jeg fant var mindre, men størrelsen som sto i de var den samme. Har kanskje litt med at bukser gjerne utvider seg litt etter en del bruk også
Chanel.No5 Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Har du trent mye styrke kanskje? Du har kanskje gått ned i fett % og blitt strammere, men om du har trent styrke kan det også være at du har fått endel muskler på kroppen din og dette kan være grunnen til at du ikke merker den store forskjellen på størrelsenedang. Dette er langt ifra noe gale, du har da blitt kvitt fett og erstattet det med muskler som bidrar med å øke forbrenningen din og gir deg en finere figur...
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Ja, jeg har trent endel styrke, så det er kanskje der det ligger. Men jeg trives med figuren min altså, og jeg er innmari fornøyd med det store vekttapet, så det er ikke det det står på. Jeg bare stusset da jeg ikke hadde gått ned i buksstr. Men jeg synes jeg ser finere ut nå enn før, til tross for samme str. Men dere får meg til å tenke litt annerledes, og dere har jo alle rett. Jeg har nok fått mer muskler ja, og de må jo være et sted de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå