Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Er det noen som vet om noe en kan jobbe med hjemme utenom telefonarbeid? Har en jobb med svært ustabil arbeidstid og jobbmarkedet er lite her, men jeg trenger en ekstrajobb. Bet på "Jen-Mo-Dane" svindelen jeg også :oops: , men finnes det noe i den sjangeren som er "ekte"? (en form for "fabrikkarbeid" hjemme?) Konkrete ting som må klaffe for at det skal gå sammen med jobb nr 1: ¤ Kunne jobbe når jeg har tid (ofte nattestid) ¤ Jobben må kunne gjøres hjemme (Bor usentralt til og har ikke mulighet til å kjøre langt for å komme meg på jobb) Ikke jobbrelatert men også viktig er at det kan ikke være telefon arbeide. Ellers tar jeg stort sett alt utenom prostitusjon ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja68 Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Send en mail til meg så kan jeg vise deg hva jeg driver med på kveldstid Mailadressen er fjernet. Legg mailadressen i profilen (hvis den ikke ligger der allerede) eller bruk PM. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Send en mail til meg så kan jeg vise deg hva jeg driver med på kveldstid Hehe... Natures own? Oriflame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vet det ! TUPPERWARE !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Bet på "Jen-Mo-Dane" svindelen jeg også :oops: Hva har jeg gått glipp av nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. juli 2003 #6 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva har jeg gått glipp av nå?? Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #7 Del Skrevet 24. juli 2003 Det lurer jeg også på... Kort fortalt er det at en blir bedt om å sende et visst beløp (husker ikke i farten) til Canada og skal en få en jobb med å pakke reklame ned i konvolutter, bare tull hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå