Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Traff en mann på nett for to uker siden, ting gikk VELDIG fort og jeg traff han allerede dagen etter at vi begynte å prate. han er HELT TOPP, og jeg merker at jeg er ogrunnen ganske betatt av han ;) Saken er det.... vi har vært en del sammen, og han er en kosete og god gutt, men vi ender alltid i sengen.... (kan liksom ikke finne på noe uten at det leder dit på en eller annen måte, og misforstå meg rett... jeg NYYTER det.... )

men nå er saken det at jeg kunne jo tenke meg å vite om han kun er ute etter en "knulle-venn" eller om han vil se om dette kansje kan bli noe med tiden.... men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre.....

for om han kun er ute etter sex vil jeg ikke involvere meg mer og bare bli såret...... :s

Videoannonse
Annonse
Gjest Complex
Skrevet

Spør om han blir med på kino og middag UTE! Spør han om senere om han kan bli med deg hjem, svar "Ja, det hadde vært veldig koselig, men til info, jeg har mensen, så det blir ikke noe mer som skjer ikveld. ;) hehe"

Se hvordan han reagerer på det!

Skrevet

Ja, det kan man selvfølgelig!

Eller du kan gjøre det veldig enkelt å spørre ham ' Hva vil du med dette forholdet?'.

Det hadde sikkert vært mange misforståelser som hadde vært unngått om man hadde sagt ting rett ut (på en hyggelig og seriøs måte) istedenfor å hinte eller snakke i gåter.

Skrevet

vi var ute og spiste her om dagen.... og da møtte vi en veninne av meg, og ha sa etterpå at det var så hyggelig å endelig treffe henne som han hadde hørt så mye om.... den dagen ble det ikke sec, men det var fordi jeg skulel på nattevakt og fikk det travelt etter middagen....

ÅH hadde jeg bare kunnet spørre rett ut... ehhe! men syntes det er litt "tidlig" vil liksom ikke at han skal tenke SHIT hun vil være kjærste alt nå... men det er jo ikke det jeg er ute etter, jeg vil bare høre om han ser for seg at dette kanskje kan bli noe.... eller ikke....

Skrevet

Hva med å si det du sa nå? :"jeg vil bare høre om han ser for seg at dette kanskje kan bli noe.... eller ikke...."

Si at du ikke lurer på om dere er sammen, men om han kun er ute etter sexen, eller om han har lyst til å bli bedre kjent med deg som person?

Det er skummelt, men svaret kan glede deg veldig. Ellers er det jo greit å vite det nå, før du blir mere forelsket.

Skrevet
Ja, det kan man selvfølgelig!

Eller du kan gjøre det veldig enkelt å spørre ham ' Hva vil du med dette forholdet?'.

Det hadde sikkert vært mange misforståelser som hadde vært unngått om man hadde sagt ting rett ut (på en hyggelig og seriøs måte) istedenfor å hinte eller snakke i gåter.

Ja, herre gud! Bare spørr han rett ut. Såklart har du rett til å spørre om hvor han vil henne. Hvis alle hadde vært litt tøffere og tørt å sagt det de mener, så hadde forhold vært så utrolig mye enklere... Nå snakker jeg jo i gåter selv også, men det er bare heeelt i startfasen. Du veit jo at han er interessert, du veit bare ikke på hvilket nivå.

Lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

nå har jeg spurt :) rett frem, og han var absolutt intr i å finne ut hva dette kan bli :D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det høres litt myyystisk ut når man alltid skal ende i senga.."og han vil finne ut hva dette leder til".. "kremt" en del mennesker som bruker den taktikken der kun for en ting. Bare ha ett halvt øye åpent.

Skrevet

dette går faktisk riktig så bra!! har det bare hyggeligere og hyggeligere... :D og inget must at vi må til sengs... (dog ja vi sover der da... :P)

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Åh, du beskriver akkurat den samme situasjonen jeg selv er i for tiden, med samme utgangspunkt og alt! :rødme: Jeg ble kjent med en utrolig koselig fyr for litt over en måned siden, og etter det har vi vært hos han flere ganger i uken. Vi snakker mye sammen om felles interesser, men vi har også en tendens til nesten alltid å havne i senga.. :) Jeg har derfor brukt mye tid på å gruble over hvor han vil med dette, og ikke minst om det er for tidlig å spørre om hva han tenker kan skje i fremtiden. Men man kommer riktignok langt med litt mot, og jeg vurderer å ta det opp neste gang vi sees, men jeg er neimen ikke helt sikker på hvorvidt jeg greier å fullføre det. :gjeiper: Det var iallefall en lettelse og se at det faktisk fungerer vel så bra å snakke litt fra levra istedenfor å prate i koder noe jeg alltid ender med! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...