Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har klart det igjen....... sist helg var jeg på byen , der møtte jeg en kvinne, satt sammen med henne store deler av kvelden, også lenge etter at venninnen hennes hadde gått hjem, og det ble jo konsumert en hel del alkohol av oss begge. Når stengetiden kom endte vi opp hjemme hos meg , der ble det "tilfeldigvis" satt på romantisk musikk , en vin på deling. Så er liksom resten av natten litt mer defust for meg , men om morgenen våknet jeg med henne ved min side, og vi hadde hatt sex flere ganger kunne jeg minnes. Problemet er bare at dette er dama til beste kompisen min!!! Hva gjør jeg nå , hun har vanvittig dårlig samvittighet og tenker på å fortelle det til typen sin. Jeg for min del klarer nok å leve med det,værre for henne, da dette ikke er første gangen!! Det må jo og legges til at første gangen var den henne som la veldig opp til det , denne gangen var det vel mer begge som la opp til det. Bør jeg fortelle det til min kompis , eller hva mener dere om saken?? Hilsen Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvordan kan du ikke ha dårlig samvittighet? Ligge med dama til bestekompisen din og allikvel sover du tydeligvis godt om natta! For å være ærlig synes jeg ikke du bør kalle deg bestekompisen hans! Det du og dama hans har gjort er ufyselig og respektløst! Og ja, du BØR si det til han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Litt av en bestekamerat du er.. Jeg hadde banka deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 En gang... Men to ganger? :o Er det noe mer her? Litt følelser for hverandre? Selvfølgelig er det lettere for deg å sitte inne med denne hemmeligheten. Du er nok ikke like følelsesmessig involvert med din kamerat som kjæresten hans er. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg ville verken hatt en dame som henne eller en "bestekamerat" som deg jeg!! :x Ville ikke hatt deg i omgangskretsen lenger engang, når du er i stand til å gjøre noe slikt, også flere ganger da!! :evil: Og dama, måtte være enkleste tingen av verden å bli kvitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg ville verken hatt en dame som henne eller en "bestekamerat" som deg jeg!! :x Ville ikke hatt deg i omgangskretsen lenger engang, når du er i stand til å gjøre noe slikt, også flere ganger da!! :evil: Og dama, måtte være enkleste tingen av verden å bli kvitt!! Enig! Av og til forstår jeg at noen kommer på legevakten med ommøblerte ansikter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Enig! Av og til forstår jeg at noen kommer på legevakten med ommøblerte ansikter! Enig med deg Tøffelhelten. Men her hadde jeg gått for helrenovering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #8 Del Skrevet 23. juli 2003 Skjønner ærlig talt ikke hvordan du kan fortsette å titulere deg som bestevenn lenger jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Shame on you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Det værste av alt er at du nesten virker litt stolt av det du driver med! :evil: Hadde du vært MIN venn,hadde jeg knust trynet ditt! Blir kvalm av sånne som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 dårlig kamerat du er da.. jeg hadde slått deg helseløs :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 23. juli 2003 #12 Del Skrevet 23. juli 2003 Synes nok du burde fortelle det ja. Eller så burde hun gjøre det. Uansett hvem som "la opp til det" burde du klart å motstå fristelsen når det var dama til bestekompisen din det var snakk om... Men det håper jeg du skjønner selv. Tror dere andre her virkelig at vold hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 23. juli 2003 #13 Del Skrevet 23. juli 2003 Å bli sviktet er en ting...men å bli sviktet av de to man liksom skal stå nermest!!! Utmerket par dere to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juli 2003 #14 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei Tommy... Jeg synes du skal holde kjeft jeg. - OG DERE ANDRE!!! Hva hvis Tommy og dama gifter seg en dag da? Ååånei det glemte jeg, da blir det gratulasjoner og klemmer! Waco Enkle vesener.......enkle...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #15 Del Skrevet 23. juli 2003 waco, hva om bestekameraten din lå med dama di da? (Se bort fra at du hater kvinner...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2003 #16 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei Tommy... Jeg synes du skal holde kjeft jeg. - OG DERE ANDRE!!! Hva hvis Tommy og dama gifter seg en dag da? Ååånei det glemte jeg, da blir det gratulasjoner og klemmer! Waco Enkle vesener.......enkle...sukk... jeg er enig i at han skal holde kjeft... kommer vel ikke noe godt ut av å si det... hvis de gifter seg er han fremdeles en dust som lå med dama til kameraten sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 23. juli 2003 #17 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg tror det kommer til å komme ut en gang uansett. Dama har jo tydeligvis veldig dårlig samvittighet... Det blir mye verre hvis han får vite det gjennom noen andre, eller etter lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juli 2003 #18 Del Skrevet 23. juli 2003 achmed, hvis bestekompisen min puler dama mi, så regner jeg vel med at de er litt mer berittiget til å ha et forhold enn meg...? Men mennesker er jo ikke noe annet enn rendyrkede egoister, så hva er egentlig vitsen å diskutere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 23. juli 2003 #19 Del Skrevet 23. juli 2003 Du har et poeng, waco. Det eneste problemet er jo alle disse hersens følelsene man får for andre da. Forvirrende greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #20 Del Skrevet 24. juli 2003 Den største betenkeligheten fra min side er at så mange skriver de ville tydd til vold...er dette virkelig tilfelle? Vold er primitift og hører ikke til i dagens norsk samfunn, uansett hvilken situasjon det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå