Gå til innhold

Jeg finner ikke kjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på det Wadjet sa. Prøv å finne noen som er flinke til å sy, evt en skredder.

Skrevet

Eden brud på Grünerløkka har fine ferdigsydde selskapskjoler i mange farger..tror kanskje til og med de har noen i hvitt... Jeg prøvde en lang og nydelig en i fjor, og den kostet "bare" 3000 kroner :-)

sjekk www.edenbrud.no og kjolene hos produsenten på http://www.foreverbridals.com

(se under Expressions Bridesmaids)

Her er også en side hvor man kan kjøpe symønster til "VERY EASY DRESSES" :-)

Vintage Vogue, designerkjoler man kan sy selv!

http://www.voguepatterns.com/list/very_eas...gner/page-3.htm

Noen av dem har jakke over, klikk på bildet av mønsteret så ser du selve kjolen.

Lykke til :-)

Skrevet (endret)

Du får kjøpt skreddersydde kjoler mange steder på nett.

Denne nettsiden har uendelig mange kjoler, og alle kjolene kan du bestemme farge på. Så hvis du finner en selskapsskjole du liker kan du bestille den i hvitt. Jeg har lest litt på kommentarene og det ser ut til at folk er for det meste veldig fornøyde.

Her kan du se hvordan noen av kjolene ser ut ferdig: http://www.dressbyyou.com/home.php

Endret av Sunshine
Skrevet

Hvordan går det Miley. Har du funnet ut noe mer ang. kjole?

Og har du bestilt mere kake, kjøpt inn kaffe og servietter?

Regner med at dere skal ha selskapet hjemme, siden dere i utgangspunktet ikke skulle ha gjester.

Gjest Miley
Skrevet
Hvordan går det Miley. Har du funnet ut noe mer ang. kjole?

Og har du bestilt mere kake, kjøpt inn kaffe og servietter?

Regner med at dere skal ha selskapet hjemme, siden dere i utgangspunktet ikke skulle ha gjester.

Fikk ny giv til å lete etter kjole og har lagt noen på listen over mulige kjoler.

Mye kake trenger man til ca 20 stk? Vi skal ha en tre etasjes kake, helt sikkert iskake og hva mer trenger vi da?

Skrevet

Kaffe, brus og servietter. Har du nok kopper, glass, tallerkener og skjeer?

Trenger du å låne bord og stoler, eller har dere nok?

Husk å kjøpe inn kaffefløte, og sukkerbiter. Kakespader og fat til kakene.

Skal du ha kaketopp? Pynt på bordet? F.eks. blomster og eller lys.

Gjest Miley
Skrevet
Kaffe, brus og servietter. Har du nok kopper, glass, tallerkener og skjeer?

Trenger du å låne bord og stoler, eller har dere nok?

Husk å kjøpe inn kaffefløte, og sukkerbiter. Kakespader og fat til kakene.

Skal du ha kaketopp? Pynt på bordet? F.eks. blomster og eller lys.

Alt det der fikser jeg dagen før :ler:

Skrevet

Undersøk om det er noen allergier blant gjestene.

Mengden kake finner du her.

Har du funnet deg pene og gode sko enda? Eller har du fra før?

Og hva med undertøy? Skal du sminke deg og stelle håret selv, eller leier du noen?

Hva med evt. hårpynt og slør?

Gjest Miley
Skrevet
http://www.coast-stores.com/

Ligger i Bogstadveien. :)

Det står ikke noe om at de sender til Norge eller har butikk her, har de det samme i butikken som på nett? Har de et tlfnr? :sjenert:

Skrevet
Mye kake trenger man til ca 20 stk? Vi skal ha en tre etasjes kake, helt sikkert iskake og hva mer trenger vi da?

Vi hadde en to-etasjes sjokoladekake, en rund marsipankake, en verdens beste og en gulrotkake. Vi fikk VELDIG mye kake til overs.

Skrevet
Det står ikke noe om at de sender til Norge eller har butikk her, har de det samme i butikken som på nett? Har de et tlfnr? :sjenert:

Coast Josefinesgate

Josefines gate 23

0351 Oslo

22 46 46 04

Skrevet

Bare hyggelig :)

Har lyst på en kjole derfra selv, men kan ikke ha stroppeløs :sur:

Skrevet
Mengden kake finner du her.

Litt på siden, men jeg synes 10 kaker på 100 personer var lite... :sjenert: Men så er jeg delvis nordfra/delvis trønder og begge steder skal kakebordene bugne, så vi skal hvertfall ha det dobbelte til rundt 90 gjester. Man skal kunne ha nok å velge i og, det skal være masse rester ;) ...men jeg vet tradisjonene er anerledes andre steder i landet, og har hørt om bryllup som kun har hatt bryllupskake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...