Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Jeg har vel det man kan kalle for blandingshud, med en "oljet" T-sone og tørre kinn. Har litt mye talgproduksjon på hakeområdet. Det pleier jeg å fjerne. Så problemet. Jeg fjernet en del fra det området for to dager siden, og nå er huden flassete og tørr på det området. Det klør og når jeg klør så begynner det å komme væske ut samt kanskje litt blod. Det her skjer en gang hvert halvår. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Er det noen kremer eller andre ting jeg kan bruke for å unngå å få mye talgproduksjon der?

Jeg spiser ikke noe sjokolade eller potetgull eller andre sånne "uhumskhet". :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt på nesen, og brukte en ansiktskrubb.. Tror den jeg kjøpte var fra nivea, men jeg har ikke sett den i det siste.. Jeg ville muligens ha tatt meg en tur på et parfymeri og spurt der.. Hvis du ikke vil betale en formue, så kan du jo spørre om de har noe fra biotherm.. Det er et godt merke, med helt grei pris...

Gjest Christabelle
Skrevet

Det du spiser har ingenting å si :)

Hva fjerner du? Du skriver ikke hva som er på haken din. Urenheter? Er de betente?

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har et problem. Jeg har vel det man kan kalle for blandingshud, med en "oljet" T-sone og tørre kinn. Har litt mye talgproduksjon på hakeområdet. Det pleier jeg å fjerne. Så problemet. Jeg fjernet en del fra det området for to dager siden, og nå er huden flassete og tørr på det området. Det klør og når jeg klør så begynner det å komme væske ut samt kanskje litt blod. Det her skjer en gang hvert halvår. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Er det noen kremer eller andre ting jeg kan bruke for å unngå å få mye talgproduksjon der?

Jeg spiser ikke noe sjokolade eller potetgull eller andre sånne "uhumskhet". :-/

Gå på bloggen til Hilde Christina!

www.hildechristina.com

Det gjorde jeg og huden min er SÅ mye bedre..

Hun er utdannet hudpleier og kan masse om alt som har med pleie av hud og gjøre, bruk søkefeltet så finner du masse info..

så det er akkurat som å gå til hudpleier og få anbefaling, bare at det er gratis! :)

fikk mye bedre hjelp av å lese bloggen hennes enn det jeg fikk hos hudpleier..

det har virkelig hjulpet meg.. :)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...