Gå til innhold

Striper på klærne etter vask

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Astrid_*
Skrevet

Fra tid til annen hender det at klesvasken har én til fem centimeter lange striper her og der når den er ferdig, som er mørke, tynne og tydeligvis er ansamlinger av klesfiber, støv eller lignende. Hva kommer dette av? Noen som har opplevd det samme? Hvordan får man det til å slutte?

Det går an å gni vekk det verste, men det sitter allikevel igjen en grå strek. Og det interessante er, at det var en lys vask!

Forstår ikke dette jeg. :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,det skal jeg fortelle deg hva er..Det er gummien i åpningen som lager de.Har hatt samme problem med den forrig vaskemaskinen min selv om den bare var 4 år.Virker som det setter seg skitt/farge fra mørkt tøy og når den sentrefugerer og det lyse tøyet legger seg der så smitter det av.Super irriterende!!Du kan jo prøve å vaske på gummien med en klut men nesten sikkert umulig å få vekk..

Gjest Gjest_Astrid_*
Skrevet
Heia,det skal jeg fortelle deg hva er..Det er gummien i åpningen som lager de.Har hatt samme problem med den forrig vaskemaskinen min selv om den bare var 4 år.Virker som det setter seg skitt/farge fra mørkt tøy og når den sentrefugerer og det lyse tøyet legger seg der så smitter det av.Super irriterende!!Du kan jo prøve å vaske på gummien med en klut men nesten sikkert umulig å få vekk..

Interessant! Greit å vite hva det er hvertfall. Jeg skal forsøke å vaske gummien. Jeg har arva vaskemaskina etter farfar, og den er ikke mer enn et par år gammel tror jeg, så jeg har stussa litt for å si det sånn!

Skrevet

Hmm interessant! Kanskje jeg kan unngå å kjøpe ny vaskemaskin jeg da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...