Creo Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Noen som har erfaringer med Brexidol-tabletter? Fikk to slike kurer ved betennelse i beinet, men fungerte over hodet ikke - fikk bare alle bivirkningene. Kjenner også andre som denne kuren ikke hjalp for. Hva er poenget da? Andre med forskjellige erfaringer? Liker dårlig å bli satt på tabletter når det ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Brexidol-tabeletter fikk jeg for et års tid siden mot smerter i ene kneet. Muligens slitasjegikt. Etter kort tid hjalp pillene og jeg sluttet med dem. Etter noen månder kom smertene tilbake og det samme gjentok seg, spiste tabletter noen dager og smertene ble borte. Siden jeg var så fornøyd med pillene, anbefalte jeg de til min x-mann som hadde store smerter i ryggen. Han fikk også utskrevet pillene, de lindret smertene hans, men de ble ikke helt borte. Tror det må være ganske alminnelige tabeletter, for jeg har hørt om flere som bruker dem.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 ikke brukt dem selv, men mamma mente de var rene mirakelkuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 Har prøvd Brexidol mot ryggsmerter, og det fungerer helt fint som smertestillende. Synes jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Tablettene er betennelses dempende, men de er sterke for magen. Så ta dem ALLTID med mat. Jeg tålte dem ikke, fikk mange tilleggs problemer av dem. Men det er heldigvis forskjell på oss. Men lytt alltid til kroppen din. Det finnes andre medesiner i samme gruppe, så det kan jo finnes noe som hjelper bedre. Snakk med legen din.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 Aldri om jeg skal ha Brexidol igjen (ikke Cataflam eller Celebra heller). Jeg hovna opp i halsen av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå