Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Slutta på p-piller i november 08, og er ganske så babysjuk.. hvor lenge etter at man har slutta på pilla er d "normalt" og bli gravid? hadde EL rundt 16 mai, må jeg vente til borti mens tider med og teste for og få ett sikkert svar, eller hvor lenge etterpå kan man tidligst teste? er ganske trøtt og sliten om dagen, innimellom noe små kvalm, mere tørst enn jeg pleier, går på do veldig ofte, ømme bryster, litt rart ved eggstokker.. Håper på svar og på forhånd takk=)
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 For å være sikker så er det lurt å vente til IKM dagen ja. (altså når du forventer mens). Har du tatt EL tester?
Strix Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Det sies at 80% er gravide etter ca. 1år, og 90% etter 2 år. Tror i alle fall det var de tallene som gjelder. Og så er det de 10% som sliter...
mimifin72 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det sies at 80% er gravide etter ca. 1år, og 90% etter 2 år. Tror i alle fall det var de tallene som gjelder. Og så er det de 10% som sliter... signerer
Gjest imli Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Jeg mener i alle fall å ha hørt at det gjennomsnittlig tar 6 mnd å bli gravid... Men det er jo kjempestore variasjoner... 80% innen ett år og 90% innen to år, uten hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå