Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Heisann! På tirsdag fikk jeg min første green peel. Så da burde jeg jo egentlig begynt å flasse for fullt idag, men det har ikke skjedd. Ingen antydning til flass i hverken panne, kinn eller på nesen. Er det flere her inne som har prøvd denne behandlingen, hvor flassingen lot vente på seg? Og jada, har kontaktet hudpleieren, men de er stengt til imorgen tidlig, så lurer bare på andres erfaringer.... *lettere bekymret*
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Hei Leylani! Du kan lese om metoden inne på Haugesund Hudpleieklinikk sine nettsider. God beskrivelse der, hvis du trykker på "medisinsk hudpleie". (Hvis dette regnes som reklame, beklager jeg det)
datajente Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Hei Leylani! Du kan lese om metoden inne på Haugesund Hudpleieklinikk sine nettsider. God beskrivelse der, hvis du trykker på "medisinsk hudpleie". (Hvis dette regnes som reklame, beklager jeg det) Hei! Jeg har prøvd det. Sjekk ut loggen min for å lese om det.
FrizzleSizzle Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Prøvde det en gang, flassingen lot vente på seg, ja, og det var ikke forferdelig mye når den først kom heller. Men hudpleieren sa det også var normalt, noen flasser mye, noen flasser lite.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar, alle sammen Da er det ikke bare meg. Opplevde dere gode resultater, var det som forventet?
FrizzleSizzle Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Tja...vil ikke si det var noen revolusjon. Men ventet meg ikke det heller. De lovet meg en mer "strålende" hud, og det fikk jeg forsåvidt. Også håper jeg at de stoffene de gnigget inn i huden har langtidsvirkning mot rynker og sånn som jeg er mest bekymret for.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Tror ikke det har noen langtidseffekt på rynker (eller noe annet)... Er vel derfor man skal ta behandlingen flere ganger, om det er rynker man vil få bukt med. Rynker går vel generelt mye lenger ned i huden enn hva peelingen gjør... :o)
Kinky Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes det var de mest bortkastede penger jeg noen gang har brukt på huden. Gjorde det i april, ser ingen forandring. Huden så kanskje litt klarere ut første dagene fordi den var så "polert", men det gikk fort over. Jeg kommer i hvertfall aldri til å prøve det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå