Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hei, jeg er ei jente i midten av 20-årene som fikk et barn i fjor sommer. Under svangerskapet gikk jeg opp skremmende 22 kg. I løpet av året har jeg vært flink med kostholdet, og trent så ofte jeg har hatt tid. I tillegg triller jeg tur med småtten så og si hver dag. Er tilbake der jeg var før jeg ble gravid, så det er jeg kjempe fornøyd med MEN, jeg fikk litt overflødig fett på magen. Vet at det er umulig å punktslanke seg og at det helst må kondisjonstrening og stor viljestyrke til for å bli kvitt denne ene kg som sitter fast rundt midjen. Jeg er innstilt på å trene hardt hver kveld etter at småtten er lagt seg. Planlegger 20 minutter med steppmaskinen, sit-ups, ryggøvelser, knebøy og trening av armer (med manualer) Er flink med kosthold og spiser mange små og sunne måltider gjennom dagen, men koser meg med god mat på lørdager (det bare MÅ jeg une meg ) Veier nå 55 kg og er 168 cm høy. Vet at jeg slettes ikke er overvektig, men denne "fødemagen" som tyter ut av buksa mi, vil jeg gjerne bli kvitt nå før bikinisesongen. Sååå...tror dere at jeg klarer den siste, vanskelige kiloen på 1 måned, om jeg er flink å trene og spise riktig? Noen andre gode råd å dele med meg?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Du kan lett gå ned 1 - 2 kg, men det blir neppe 1 - 2 kg magefett.
Gjest Rubens Rikskringkasting Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Du vil jo ikke se noen forskjell hvis du går ned 1-2 kg? Dessuten vil det jo tas fra hle kroppen, og ikke bare magen, så må nok mer til enn 2 kg. I hvert fall slk jeg har forstått det. Men om du spiser 500 kcal mindre enn du gjør nå hver dag i 4 uker så vil du vel miste ca 2 kg:) Og hvis du trener mer enn du har gjort nå så antar jeg det vil gå raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå