Gjest Gbs Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hei! Er det noen som vet om en shampo og balsam som vil gi deg mer krøller? Jeg har nettopp tatt permanent, og håper på at disse skal bli litt mer synlig ved hjelp av f.eks. hårprodukter. Noen som vet om noen bra?
Gjest Raptuza Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Eg brukar sjampoen Tigi Catwalk Curls Rock og syns den er bra. Brukar ikkje balsam, så den kan eg ikkje sei noko om.
DDuck Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 (endret) SP 1.9 curl saver shampoo og SP 2.9 curl saver mousse pleier krøllene og får dem til å vare lengre Den moussen er en balsam i skumform som ikke skal skylles ut og den gir pittelitt hold også slik at krøllen holder seg finere utover dagen Endret 24. mai 2009 av dinedama
monkeyhub Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Eg brukar sjampoen Tigi Catwalk Curls Rock og syns den er bra. Brukar ikkje balsam, så den kan eg ikkje sei noko om. Bruker samme shampo som deg, pluss balsamen og stylingproduktene i samme serie. Synes dei er kjempegode til å framheve krøller, men sliter litt med frizz.. Går nok bra dersom du har permanent-krøller og ikkje naturlig ull slik som meg..
-Englefjes- Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Bruker samme shampo som deg, pluss balsamen og stylingproduktene i samme serie. Synes dei er kjempegode til å framheve krøller, men sliter litt med frizz.. Går nok bra dersom du har permanent-krøller og ikkje naturlig ull slik som meg.. Jeg bruker de samme produktene og er fornøyd med dem (har naturlige krøller), med har slitt litt med frizz innimellom. Imidlertid har det ikke vært noe problem etter at jeg sluttet å tørke håret med håndduken; jeg klemmer bare forsiktig vann ut av håret med håndduken, men gnir ikke. Pakker håret inn i håndkleet etterpå, og passer på å være minst mulig borti håret mens det tørker. Føner håret ved røttene, men ellers ingenting. Det gjør underverker for mitt hår iallefall. Endret 24. mai 2009 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå