Gjest mattahara Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Ser mange av de så kalte "faste brukerne" som de kaller seg selv ikke logger inn når de skriver om noe pinlig eller noe fæle greier... Fast bruker ikke logget inn, eller annonym nå... Hvorfor gjør de det da?? Jeg skjønner det hvis hele nabolaget er inne på forumet her da... motsier meg selv litt nå ,men det jeg reagerer på er at det er så mye dritt slenging her inne at folk tørr jo ikke logge seg inn under sitt eget navn når de har noe de lurer på eller vil ha lettet sitt hjerte med.. ekke det litt ille da?? Det er jo et diskusjons forum så man må jo tåle å få litt forskjellige meninger, men mye av det som kommer frem her er jo direkte krenkende spørr du meg... Måtte bare si det.... Nå får vel jeg høre det tenket jeg .....
punkyB Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Hvis man er anonym for å slenge dritt så har jeg ikke sansen for det. Man bør kunne stå for det man mener - og man må også selv tåle å høre litt. Men hvis det er noe personlig/privat o.l. så synes jeg det er helt greit å være anonym.
*Lillian* Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Enig med PunkyB. Det er etterhvert ganske mange her som har kontakt utenom KG og noen kjenner hverandre IRL. Da er det ikke så rart om visse ting skrives anonymt når det er noe veldig personlig og intimt/privat. Men å være anonym for å slenge dritt, det passer seg ingen steder! :x Lillian
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har logget meg ut et par ganger for å svare anonymt på ting som er vel personlige. Noen drittslenger i det skjulte har jeg aldri vært, jeg tør å stå for dritten jeg sprer....
chimp Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Har også vært anonym v spes anledninger; har lagt igjen så mange opplysninger om meg selv at d kan godt hende noen vet hvem jeg er, og da er d ikkeno kult å blottlegge seg mer enn jeg allerede har gjort! Så i v et par anl har jeg tatt på maska ja, men d var IKKE for å slenge dritt! Har ikkeno behov for å slenge dritt, er ikke min stil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå