Gjest Gjest_liz_* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 hvordan får jeg et skikkelig løft på håret, UTEN at det ser bustete ut?
Silence Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 hvordan får jeg et skikkelig løft på håret, UTEN at det ser bustete ut? Du har f.eks en del volum serier ute i frisørsalonger som er veldig bra. Du kan enten bruke et skum, styling produkt, shampoo og conditioner eller alt sammen, hvis du føler at du trenger det. Det er også viktig og bruke en børste eventuelt når du føhner det, som gir ekstra løft, store rundbørster og tunnelbørster er enkle og greie å bruke til det! Det finnes også produkter mot brus hvis du har veldig problemer med det. Noen navn på serier jeg har testet og har fått tilbakemelding på at er bra: * Revlon Professional - Shine Up Shampoo ( volum shampoo , som også gir god glans i håret. ) - Hairdays Anti Frizz Control (mot brus) * Paul Mitchell - Extra Body Serien (de har både skum, rotløft, shampoo, conditoiner ++ ) * Kms - Addvolume Serien (har også godt utvalg ++) * Joico - Body Luxe Serien ( volum serie med diverse produkter) Søk på nettet på de forskjellige produktene jeg har nevnt så kan du jo gå inn å lese litt selv om de og se om det er noe du er ute etter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå