NoAngel Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 har sikkert vært mange tråder om dette før.. men jeg er litt lat.. Jeg må først si at jeg er KJEMPE glad for å ha dere her.. men hva fikk dere til å snoke på KG første gang.. og hva får dere til å bli?
Strawberrygirl Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 har sikkert vært mange tråder om dette før.. men jeg er litt lat.. Jeg må først si at jeg er KJEMPE glad for å ha dere her.. men hva fikk dere til å snoke på KG første gang.. og hva får dere til å bli? hehe.. dette har jeg også lurt på ved flere anledninger:)
Gjest brutal_mann Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har noen høner å plukke med kvinner som gruppe samt a det er en del ting kvinner er håpløse på i forhold til menn, og derfor trenger rett fra leveren svar fra menn En blir jo fordi en har et naivt håp om at det hjelper... Samt fordi det er litt stilig å snike seg inn i hodene på kvinner for å se hva rare ting som foregår der
NoAngel Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 min ex var stooor motstander av denne siden.. han kalte den.. lespe siden.. ottar forum og horesiden.. osv.. men ., then again.. han var ikke helt god i knoppen... så jeg har fått min del av fritt for å være her. men syntes det er hyggelig at noen menn slenger seg på
NoAngel Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg har noen høner å plukke med kvinner som gruppe samt a det er en del ting kvinner er håpløse på i forhold til menn, og derfor trenger rett fra leveren svar fra menn En blir jo fordi en har et naivt håp om at det hjelper... Samt fordi det er litt stilig å snike seg inn i hodene på kvinner for å se hva rare ting som foregår der hehe det er ikke reint lite skal jeg si deg men du har rett i at vi trenger dere innimellom Endret 21. mai 2009 av NoAngel
Hinata Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Her må jeg følge med Syns det er kjempekos med menn her inne, så blir det ikke like mye
mia83 Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Her må jeg følge med Syns det er kjempekos med menn her inne, så blir det ikke like mye Jeg synes også det er kos med menn her inne!
MRN Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Først hadde jeg mus i huset, og hadde spørsmål om det. Googla, og kom en til tråd her, svarte som gjest. En viss tid senere registerte jeg meg her og begynte å henge ut her. Så fikk jeg vite at bestekameraten min var utro, og er notorisk utro, og hva jeg skulle gjøre med det. Lagde tråd på diskusjon.no og her, for å få forskjellige input fra menn (diskusjon.no) og fra dere herfra. Og så er det kjekt å lese hva dere jenter tenker
NoAngel Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2009 Først hadde jeg mus i huset, og hadde spørsmål om det. Googla, og kom en til tråd her, svarte som gjest. En viss tid senere registerte jeg meg her og begynte å henge ut her. Så fikk jeg vite at bestekameraten min var utro, og er notorisk utro, og hva jeg skulle gjøre med det. Lagde tråd på diskusjon.no og her, for å få forskjellige input fra menn (diskusjon.no) og fra dere herfra. Og så er det kjekt å lese hva dere jenter tenker bra gurnn :D fikk du noen kloke svar?
MRN Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg lærte iallefall noe nytt. Det er to grener (selvsagt, mann vs kvinne), hvor guttene sa "hold kjeft!" (jeg synes det er et sterkt uttrykk, men greit nok) og jentene sa "du MÅ fortelle det". Hovedsaklig var det det. Jeg har hatt nok av sjanser til å fortelle det på fylla, men har altså ikke klart å gjøre det enda. Tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det. Jeg har krangla med bestekameraten min nok av ganger, og jeg føler at jeg nå har sagt mitt. Senest ved sist fest nå i helga som var, hvor jeg uttrykte at vennskapet sto på spill, men at jeg "ville gi han en sjanse" og prøve å forstå han. Han sier selv at det er ingen som forstår han. Men hadde ikke tenkt å kapre tråden, for jeg kunne ha skrevet et virkelig langt blogginnlegg om dette
Inx Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 har sikkert vært mange tråder om dette før.. men jeg er litt lat.. Jeg må først si at jeg er KJEMPE glad for å ha dere her.. men hva fikk dere til å snoke på KG første gang.. og hva får dere til å bli? Jeg leste en lang tråd med det rareste folk hadde sett på treningssentre. Det ble linket til den fra et forum for trening som jeg er aktiv på... Postet selv historier der som gjest og kommenterte andre tråder der, etterhvert laget jeg mitt eget brukernavn og kommenterte overalt
Yme Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Fordi jeg trenger aktmodeller til maleriene mine! (og bittelitt fordi det er veldig mange hyggelige mennesker her inne) Hvorfor er dere her da?
NoAngel Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 28. mai 2009 fordi jeg kjeder meg fordi noen ganger trenger jeg råd noen ganger trenger jeg hjelp noen ganger trenger jeg noen å le sammen med noen ganger vil jeg bare snakke tull noen ganger er jeg lei meg og trenger noen å furte til. ikke nødvendigvis i den rekkefølgen...
Gjest Mann på 44 Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 En viss tid senere registerte jeg meg her og begynte å henge ut her. Så fikk jeg vite at bestekameraten min var utro, og er notorisk utro, og hva jeg skulle gjøre med det. Du kødder nå? Hvorfor skal du gjøre noe med dette? Jeg er en mann som er innom her for kanskje å forstå dere litt bedre, spesielt samboeren.
Yme Skrevet 29. mai 2009 #17 Skrevet 29. mai 2009 fordi jeg kjeder meg fordi noen ganger trenger jeg råd noen ganger trenger jeg hjelp noen ganger trenger jeg noen å le sammen med noen ganger vil jeg bare snakke tull noen ganger er jeg lei meg og trenger noen å furte til. ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... Kan du ikke bare kjøpe deg en tamagotchi da?
kristian82 Skrevet 29. mai 2009 #18 Skrevet 29. mai 2009 har sikkert vært mange tråder om dette før.. men jeg er litt lat.. Jeg må først si at jeg er KJEMPE glad for å ha dere her.. men hva fikk dere til å snoke på KG første gang.. og hva får dere til å bli? Hmmm....motivet for snokingen min første gang....tja....nysgjerrig på hva dere jenter holder på med og leser,og syns det er humor å lese om hvordan f.eks "dette er jenters drømmemann" hehe...Grunn til at jeg fortsatt titter innom er jo for at det er kult forum, med oppegående gutter og jenter som det kan være morsomt å disktuere småsaker med Men er kanskje litt rart ja...menn på kvinneguiden...huff...kanskje ikke noe jeg sier på guttevors /eller et jentevors for den del "vet dere hva, på kvinneguiden blablabla" hehe...mulig mine hetrofile egenskaper hadde blitt betvilt da
NoAngel Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 29. mai 2009 Kan du ikke bare kjøpe deg en tamagotchi da? GLEDESDREPER
trulta_ Skrevet 30. mai 2009 #20 Skrevet 30. mai 2009 Kan du ikke bare kjøpe deg en tamagotchi da? Er det råd å få tak i nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå