Gjest Pjusk Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Litt lite igjen av feriepengene og det er litt krise akkurat nå.... :-? Vi har utvidet vindfanget og skal sannsynligvis sette inn skyvedører i garderoben. Dørene skal kun være 1,80 brede, og det billigste jeg har funnet av skyvedører koster (med 30% rabatt på en stor varekjede denne uken) ca. 3000,-! Må innrømme at jeg synes det er dyrt. I tillegg kommer jo innredning til garderoben, og vi har jo brukt en del penger på materialer, fliser osv. fra før. *sukk* Er det noen som vet om noen rasende billige skyvedører (i forhold til Elfa minus 30%). Eller noen andre lure løsninger? Å lage en skyvedørsgarderobe selv kan vel umulig fungere??? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, det er dyrt!!! Men det går an å lage selv. Tror kanskje at det var på svensk TV jeg så at de laget en sånn. Hjelper kanskje ikke så mye?? Prisene er ellers veldig jevne på skyvedørsgarderober. Sjekket masse da jeg bodde i den gamle leiligheten min og endte med en ti 3000 der (3 speildører). Det er nesten alltid 30% rabatt på slike ting. Den eneste billige løsningen jeg kan komme på er å henge opp stoff i stedet for dører. Men jeg ser jo ulempene med dette da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Hmmm, lage selv.... Det hadde absolutt vært en idé, men jeg tror min bedre halvdel ikke ville sprudlet over forslaget. Hva bruker man da?? MDF-plater? Han vil helst ha forheng inntil videre, og det kan være greit nok det. Men da er det liksom ikke helt ferdig og jeg kommer til å bli såååå utålmodig og irritere meg over et halvferdig rom. Hmmm, de penga.... Takk for svar, Lea. Visste jeg kunne regne med deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg tror at jeg så noe på BBC også forresten . Der brukte de rammer av treverk og satte inn stoff bak på dørene. Ble skikkelig lekkert og ikke for tungt. Problemet blir vel heller opphenget tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, for de bør jo gli rimelig greit og stille att og fram. I tillegg til å se bra ut... Hmmm, lurer på om jeg bare må innse at jeg må grave dypt i lommeboka!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Det kan fort bli like dyrt om man lager det selv tror jeg. Men selve innredningen kan du spare inn på. Ikea har trådkurver som er like bra som ELFA sine (jeg har hatt begge deler) og koster mindre enn halvparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, det har jeg faktisk regnet på. IKEA sine koster faktisk en brøkdel i forhold til Elfa. Var det ikke du som nevnte en gang at du synes trådkurvene til IKEA gled lettere inn/ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #8 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg synes at de "henger" bedre på stativene. Da jeg hadde Elfa, så falt ofte kurven ut av sporet. Fryktelig irriterende. Problemet med IKEA sine er at de ikke finnes i mange høyder og bredder og at kurvene er i bare EN størrelse (tror jeg). Men jeg savner ikke de kurvene som var bar 10 cm høye og de kjempedype som var 30 (?). Tror at Ikeas kurver er 20 cm dype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå