Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg er singel, men har datet en mann nå i 2 mnd ca. Men vi har ikke tatt "praten" om hva som skjer eller hva vi er...

Hvordan gjorde/gjør dere det? Jeg har ikke så lyst å ta initiativ til denne praten selv, er redd jeg kan skremme han vekk.

Men vi oppfører oss litt som kjærester og finner på mye gøy sammen.

Tips til hvordan man skal komme inn på emnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ihvertfall ikke ta det så "formellt"...som i at du forteller han at dere må ta en prat lenge før praten.

bare ta det på sparket når dere hygger dere over middag, i en diskusjon. og ikke lage en "big deal" ut av det.

vet det er vanskelig men det beste er nok og ikke "blåse det opp" mere enn nødvendig.

du kan si noe som at "ja du foresten/ apropos, hva er vi for noe? kjærester? går vi den veien? eller hva vil du med oss rett og slett?" trenger ikke gjøre det mere anstrengt enn det :)

lykke til :)

Gjest MissBella
Skrevet

Helt enig! Bare sleng det inn i samtalen så går det nok bra. Ikke ta det så alvorlig. Det er vanskelig å begynne og prate om det men når man først kommer inn på tema så burde det gå bra.

Lykke til!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du må leve med usikkerheten til den dagen han eventuelt frir. Om du ikke finner på å diskuter dypere ting for fremtiden enn hvilken film dere skal se på kino neste gang.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Det beste er å si "jeg er forholdstypen og lurer litt på hvor vi er på vei nå" eller noe liknende. "Vi har jo truffet hverandre i et par måneder nå, hva tenker du om det", eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...