Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Vi er to stk som har tenkt oss på en hoppe-på-tur i uke 26 (ca 22. - 29. juni). De billigste spesifiserte reisene nå ligger på ca. 1200-1300 kr, mens hvis jeg søker på det samme i den perioden vi har tenkt å reise, ligger de billigste på rundt 3500,-. Vil det være mulig å få en billig tur (ca 2000,-) i uke 26? Og når sånn ca legges disse ut? Vil det være mulig å finne disse et par uker i forveien, eller må jeg vente til helt i siste liten?
shine86 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Vi er to stk som har tenkt oss på en hoppe-på-tur i uke 26 (ca 22. - 29. juni). De billigste spesifiserte reisene nå ligger på ca. 1200-1300 kr, mens hvis jeg søker på det samme i den perioden vi har tenkt å reise, ligger de billigste på rundt 3500,-. Vil det være mulig å få en billig tur (ca 2000,-) i uke 26? Og når sånn ca legges disse ut? Vil det være mulig å finne disse et par uker i forveien, eller må jeg vente til helt i siste liten? Har aldri reist på hoppe-på-tur selv, men kjenner flere som har holdt av en uke i sommerferien for å få billige turer. Det vanligste er vel at det dukker opp billige reiser, også må man være forberedt på å reise dagen etter.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Om det blir restplasser å få kjøpt er helt umulig å si. Det kommer an på hvor stor etterspørselen er. Og vanligvis er det mindre restplasser i høysesongen. Det sier jo seg selv. Hadde jeg vært dere hadde jeg bestilt reisen med en gang. Da er dere sikker på å få plass. Det kan jo hende at alt blir utsolgt. Og selv om det blir ledige plasser er jo ikke sikkert de blir billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå