Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med punkyB. Telenor er ikke så ille, det er bare det at det som regel er de negative tingene vi hører om.

De har veldig greie tilleggsprodukter, som Norton antivirus, spamfilter, brannmur og slike ting innbakt i abbonentet.

Det eneste jeg reagerer på selv er at de som regel er dyrere enn andre, og kundeservice kunne godt vært pusset opp litt :)

Selv gikk jeg fra Telenor fordi jeg bruker internett flere timer daglig og kjører på modem.

Siden jeg fant en leverandør som tilbyr fastpris på modemforbindelse ville jeg prøve det.

Hadde Telenor tilbudt det samme hadde jeg ikke byttet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har hatt ADSL fra telenor i ca 1 år og har aldri hatt trøbbel med det. Sikkert fordi vi bor slik vi bor og linjene er såpass bra utbygd.

Men hvis jeg får bedre tilbud fra f.eks Tele2 ville jeg heller ha valgt det, ettersom jeg ikke liker telenor som teleselskap.

Har Tele2 på vanlig telefon og det har alltid vært billigere og bedre enn telenor sine tilbud. Selv om telenor kommer opp med supertilbud klarer de ikke å opprettholde dette lenge nok til å utkonkurere tele 2.

Skrevet

vi har via kabeltv vi. Avidi. Er veldig fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...