Gjest Gjest_liz_* Skrevet 21. mai 2009 #1 Del Skrevet 21. mai 2009 skal ut i tigerstaden i morgen, og tenkte å ha på meg: trang lys ola bukse, hvit topp, og knall rosa pumps! hva synes dere om dette antrekket? men hva skal jeg ha til tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Del Skrevet 21. mai 2009 Nettingstrømper og kondomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 21. mai 2009 #3 Del Skrevet 21. mai 2009 det er utrolig kult med lyse blå olabukser denne våren. hvis du skal ha en lys topp til og kjører knalle (rosa,grønn,blå,etc), så ville jeg valgt tilbehør i samme farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 21. mai 2009 #4 Del Skrevet 21. mai 2009 Gull øredobber og en gul veske Høres ut som du har en fin stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 21. mai 2009 #5 Del Skrevet 21. mai 2009 uff, der kom det en skriveleif..ikke gul veske, men en gull veske som passer sammen med øredobbene.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. mai 2009 #6 Del Skrevet 21. mai 2009 jeg har et par rosa og et par grønne pumps. hvis jeg kjører grønne sko, men lyse klære til.. hva passer da? eller skal jeg bare ta hvita pumps? har det også,he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå