Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Det er jo vanlig at man skal gi morgengave til mennene sine, men jeg er hjemmeværende med sønnen vår og har null i inntekt, vil ikke at han skal gi meg penger heller slik at jeg kan kjøpe morgengave til han. Har dere noen idèer om hva jeg kan finne på?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det er jo vanlig at man skal gi morgengave til mennene sine, men jeg er hjemmeværende med sønnen vår og har null i inntekt, vil ikke at han skal gi meg penger heller slik at jeg kan kjøpe morgengave til han. Har dere noen idèer om hva jeg kan finne på? Elsker personlige gaver jeg. Lage et album fra barndommen hans og ditt, med noen tomme sider som skal fylles? ( spørre familie om bilder fra da han var mindre) Eller lapper med tjenester, massasje, eller noe du vet han vil like. Selvlaget dørskilt fra Panduro som du maler selv (om dere skal få felles etternavn) Vet du om noen han er sikkelig fan av, prøve å skrive til de for å få autograf m/ evt kommentar? Hmmm,
Jade Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Vi droppet morgengave. Bryllupet kostet nok utenom. Og vi hadde jo "fått" hverandre
Sunshine Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hva med bilder av deg selv som du lager en kalender av? Det kan være lettkledde, utkledde, eller nakenbilder. Du kan bruke stativ, eller få en venninne til å ta bildene. Har dere printer hjemme slipper du å sende de inn noe sted også Hvis du vil ta det hakket lengre, kan du gi han et album med disse bildene, eller forstørre et smakfult bilde dere kan ha på veggen på soverommet. Endret 21. mai 2009 av Sunshine
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar Her var det mange gode forslag som jeg ikke hadde kommet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå