Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden så kom jeg meg plutselig ikke på internett. Har en D-link DI-524. Det lyste ikke under WLAN! Jeg kom meg på internett med kabel direkte fra modem. I går tilbakestilte jeg routeren til fabrikkinstilling og la inn opplysningene igjen, men fremdelse er jeg ikke på internett via routeren :kjefte:

PC finner routeren, men klarer ikke å koble seg på den. Jeg må identifisere meg, men får ikke opp noe felt der jeg skal skrive kode! I går ble jeg koblet opp mot routeren, men kom meg ikke på nett.

Dette ble kanskje litt klønete fortalt, men jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om dette og har ingen datakyndige venner :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har trådløst modem og når jeg ikke kommer på nett, tar jeg ut modemet og setter inn usb-porten etter noen sekunder og da kan jeg alltid koble meg på nett igjen. Håper dette hjalp, jeg er ikke særlig datakyndig selv.

:)

Skrevet
Jeg har trådløst modem og når jeg ikke kommer på nett, tar jeg ut modemet og setter inn usb-porten etter noen sekunder og da kan jeg alltid koble meg på nett igjen. Håper dette hjalp, jeg er ikke særlig datakyndig selv.

:)

Det du kan gjøre er å kontakte enten D-link eller internettselskapet ditt. Prøv begge :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har nå fått det til. Fant fram cd'n som var med touteren og gjorde alt på nytt igjen.. For n'te gang og vips så var det fikset :jepp: Jeg var veldig stolt over meg selv i går da jeg hadde fått det til :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...