Meaty Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg lo veldig godt da jeg så den nye reklamen til Prior, der Jan Eggum tydeligvis har lagt sin elsk på kyllingfilet. Han styrer og strever noe voldsomt for å være melankolsk, slik som han er kjent for. Men alle sangene hans forandrer seg kjapt til gla'pop! Morsomt!! Endret 21. mai 2009 av Meaty
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Ja, jeg holdt på å dø av den reklamen:D Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av kjendiser som "selger seg" til reklamebransjen, men jeg tilgir Jan Eggum alt. I hvert fall når reklamen er så vanvittig morsom...
Gjest Squill Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Den er dødsmorsom!! Jeg elsker det spesielt når han kommer med det lille tutehornet, à la Arni... Link: http://www.prior.no/art.html?tp=52&catid=7&subcat=47
Meaty Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Den er dødsmorsom!! Jeg elsker det spesielt når han kommer med det lille tutehornet, à la Arni... Ja! "..en natt *BÆRT-BÆRT* forbi... Så fint at du hadde link, jeg klarte nemlig ikke å finne den på Youtube. Endret 21. mai 2009 av Meaty
Synne-Marie Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Ja, jeg så den nettopp og den er jo superfornøyelig!
Gjest Wacmoc Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Skjønner overhode ikke poenget og har aldri sett karen, så syntes ikke den er så morsom jeg..
Synne-Marie Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Skjønner overhode ikke poenget og har aldri sett karen, så syntes ikke den er så morsom jeg.. Nei du må nok ha hørt om(på?) Eggum for å se humoren, hehe.
Silmarill Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Skjønner overhode ikke poenget og har aldri sett karen, så syntes ikke den er så morsom jeg.. ALTSÅ, du er nok nødt til å vite litt om Jan Eggum og hans låter for å forstå...... Har du virkelig ikke hørt om Jan Eggum???? Ikke så merkelig at du da ikke forstår hvorfor vi andre som liker J.Eggum syns dette er festlig Både samboer og jeg digger Jan Eggum, og vært på mange konserter med denne mannen - og han er ekstremt festlig faktisk! Samboer kan nesten alle låtene+spiller dem på gitar
Gjest Wacmoc Skrevet 23. mai 2009 #13 Skrevet 23. mai 2009 ALTSÅ, du er nok nødt til å vite litt om Jan Eggum og hans låter for å forstå...... Har du virkelig ikke hørt om Jan Eggum???? Ikke så merkelig at du da ikke forstår hvorfor vi andre som liker J.Eggum syns dette er festlig Både samboer og jeg digger Jan Eggum, og vært på mange konserter med denne mannen - og han er ekstremt festlig faktisk! Samboer kan nesten alle låtene+spiller dem på gitar Har aldri hørt han, eller om han.. Men jeg er ung da, om det er en unnskyldning
Gjest Wind Skrevet 24. mai 2009 #14 Skrevet 24. mai 2009 Har aldri hørt han, eller om han.. Men jeg er ung da, om det er en unnskyldning Jeg er også ganske ung, og vet veldig godt hvem Jan Eggum er. Men selvsagt, det er jo ikke kongen eller noen andre som man "må" vite hvem er. Synes reklamen er veldig morsom. Blir litt glad selv av å se den.
Silmarill Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 Har aldri hørt han, eller om han.. Men jeg er ung da, om det er en unnskyldning Hm....jo,jo kanskje du da er unnskyldt fordi du er ung ....Har du hørt om gitarkameratene da? (må ikke forveksles med "de nye" gitarkameratene!) Sønnen min er 18 år og har spilt Eggumlåter på gitar siden han var 15 (selvsagt innflytelse fra oss voksne her hjemme da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå