Lander Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hva kan jeg sende i brylluppsgave til venninne (sporadisk kontakt) i USA? Hun har bodd i Norge for noen år siden, så kanskje noe norsk som kan passe begge?
Rampolina Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Et "gavekort" på at neste gang de kommer til Norge spanderer du en middag ute? Eller en gravert ostehøvel?
mimifin72 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har mange venner i utlandet som jeg sender gaver til. Som regel er det ikke dyre ting: CDer, troll-figurer, sjokolade;), ull-sokker, små smykker(ikke gold;). That's about it!
Sunshine Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 (endret) En ostehøvel i sølv er i allefall en flott gave, men kanskje litt dyrt? En ostehøvel i hardangerbestikk er billigere Jeg vet i allefall at min utenlandske familie elsker ostehøvelen, og kjøpte seg ny når de var her sist. Nesten desperat på utkikk siden den forrige var ødelagt Endret 21. mai 2009 av Sunshine
Rampolina Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 De har jo den tinnserien i hardangerbestikket som blir "veldig norsk".
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Hva kan jeg sende i brylluppsgave til venninne (sporadisk kontakt) i USA? Hun har bodd i Norge for noen år siden, så kanskje noe norsk som kan passe begge? Hver sin lusekofte/strikkegenser med typisk norsk motiv? Hver sitt par strikkevotter (Selbuvotter)? Ullsokker? Kokebok med typisk norske oppskrifter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå