liv Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Nå har noen f**n i meg stjålet sykkelen min også.. Jeg har virkelig flaks :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 En ulykke kommer sjelden alene... Stakkar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 Det var da voldsomt da, så nå er du fri både for sykkel og pengebok....sender en trøsteklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 Stakkars deg..... Men nå er det slutt, det står i stjernene for deg at fra nå av skjer det bare gode ting..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juli 2003 lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja er det ikke typisk at alt skjer på engang. Surt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Så irriternde! Glad jeg har kjetting på min, og garasje og låse den inn i! Får håpe du finner den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 23. juli 2003 den er nok over alle hauger.. Både sykkelen og lommeboken! Men kjæresten mumlet noe om å kjøpe ny til meg.. :blunke: Sykkel altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2003 noen som har forslag til sykkel jeg kan kjøpe? Den må ikke være for dyr og være god å sykle på da... *det nye bankkortet til liv kom i posten dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 Prøv bikeprice.no. Der er det en billige sykkler, har selv tenkt å kjøpe nexus modellen når lånekassen velsinger meg med studielån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 24. juli 2003 #11 Del Skrevet 24. juli 2003 Nå har noen f**n i meg stjålet sykkelen min også.. Jeg har virkelig flaks :cry:Skjedde med meg engang også. Først ble lommeboken stjålet på jobben (jobber i barnehage!) En stund etter ble sykkelen min stjålet fra oppgangen. Fikk lommebok tilbake fra politiet, den var tom selvfølgelig, og fant sykkelen noen kilometer fra der jeg bor. Har sterke mistanker om narkomane begge ganger. Heldigvis ordna det seg for meg. Lykke til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå