Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vurderer å begynne å blogge, er helt fersk.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan prøve meg? Hvor det er litt snasne layouter å velge mellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blogger på blogger(blogspot.com), syns det funker bra:) Er noen layouter å velge mellom, men er ikke vanskelig å tilpasse/lage en selv:) Liker blogger bedre enn blogg.no, fordi man kan velge om man vil ha reklame på sida si eller ikke. På blogg.no slipper man ikke unna.

Prøvde meg på blogg.no først, men ble ikke helt fornøyd. Spørs hva du legger vekt på!

Min blogg er her:)

Skrevet

Du har også Blogg.no som er en norsk tjeneste, noe som kan være en fordel. Men den er nokså primitiv når det gjelder funksjoner og reklamen kan være veldig forstyrrende!

Tror Wordpress er det beste alternativet :)

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg er også helt ny, og blogger på blogspot. Det er veldig enkelt å komme igang der, og lett å legge inn bilder, men jeg har bare holdt på noen få dager, så jeg har lite erfaringer å dele.

Gjest Kongefyr
Skrevet
Vurderer å begynne å blogge, er helt fersk.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan prøve meg? Hvor det er litt snasne layouter å velge mellom?

Blogger her: www.denukentlige.com

Gjest Gjest
Skrevet

Livejournal og Wordpress

Har to separate sider for å minimere faren for feilposting og gjenkjennelse.

Liker teknisk sett best livejournal.

Skrevet

Jeg blogger litt på mine egne sider. Har chat, blogger og forum der. :)

Skrevet

Jeg ville prøvd blogg.no eller blogspot.com. De har vjeg hørt er enkelt å fint og bruke. Vurderer å begynne å blogge selv, så vi får se hva jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...